Torhild Jansen Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Gruvearbeideren med oljelampe (kole). Bildet er fjernet. Beskrivelse: Gruvearbeider ved Visnes Kobbergruver som produserte kobberet til Frihetsstatuen i USA. I drift fra 1865-1972, på det meste 800 mann i arbeid, og var i 1882 Norges største arbeidplass. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Fint bilde og fin historie. Klart og tydelig bilde. Veldig artig å høre om da jeg og bor i Sølvbyen Det er fint med bilde og teksthistoriene uansett da:)) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2012 Fint bilde og fin historie. Klart og tydelig bilde. Veldig artig å høre om da jeg og bor i Sølvbyen Det er fint med bilde og teksthistoriene uansett da:)) Tusen takk for kommentaren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg