DDFC Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Hei Har følgende hw ati hd 5570, kjører win 7 pro 64 bit med catalyst 12,4 hovedmonitor er en asus pa 246, den andre er en asus pa 238 det som feiler er at jeg får ett sort felt på alle sider på "238" prøvd mange instillinger men får det ikke til. ca mål er 1 cm oppe og nede og 2 cm venstre/høyre noen tips? Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Åpne Catalyst Control Center. Velg type skjerm du har problemet på (F.eks "Mine Digitale Flatpaneler" eller Mine VGA Skjermer) . Hvilke valgmuligheter du får opp kommer ann på type skjerm og hvordan kabel du bruker. Med HDMI og DVI skal du få muligheten til å endre skalering. Hvis du kan endre skalering så sett denne til 0%, mot "Overscan". Hvis den er koblet til med VGA så kan du gå til "Bildejustering" under "Mine VGA Skjermer". CCC er et veldig kronglete program så noen ganger må du endre mellom Dupliser og Utvid skrivebord for at alle innstillingene skal vises i menyen. Lenke til kommentar
DDFC Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2012 Takker fikk det til og måtte sjekke om det var det som var tricket, og så så jeg så din melding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå