joross Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) Hei, Har i det siste lært meg litt programmeringsspråk som har gjort at jeg har klart å lage en webside. Har lært mye på veien, og dette har jeg puttet i mitt nyeste prosjekt: www.promillemåler.no. Mye av problemene underveis har vært kompatibilitet med andre lesere, men håper at den skal være optimal til nå. Ønsker tilbakemelding på siden, og på kildekoden for å gjøre siden best mulig og for å kvalitetssikre det arbeidet jeg har gjort. Hvis dere ønsker å sende inn testbestilling og se hvordan "bestilling fullført" ser ut, så fyll inn Navn: Diskusjon.no Gjerne legg ved screenshot, og hvilken nettleser og hvilket operativsystem du bruker. Nettsiden er: www.promillemåler.no Takk på forhånd! :-) Endret 25. juni 2012 av joross Lenke til kommentar
Valkyrex Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) 1: Velg noen andre "hva kundene sier" enn bare folk som er født i 94 og 93. 2: "Har i det siste lært meg litt programmeringsspråk": hva mener du? (html, javascript, css, hva legger du i det) 3: Designet så ut som en pop-up. Altså det første jeg tenkte var, dette ser ut som lureri, jeg handler ikke her. 4: Du kunne ha lagt til at dette var i regi av en videregående skole, så kan vi som skal gi tilbakemeldinger gi vurderinger mtp det. Men med alt dette oppsumert har du (Jo) og Nils gjort en bra jobb mtp faglige kvalifikasjoner (sikkert ingen design / webutvikler utdannelse), ide, markedsføring =) Endret 25. juni 2012 av Valkyrex Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Hva skal skje om man trykker på "Test din promille"-knappen? Hvis jeg hadde vært kunde, så ville jeg ønsket litt mer informasjon om produktet. Litt mer om kvaliteten, nøyaktigheten, hvordan den brukes og faq f.eks. Kunden trenger heller ikke å krysse av for vilkår. Har man angrerett? Men siden var ryddig og så grei ut. Med litt mer informasjon, og kanskje flere produkter, så kan siden bli god den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå