Terje Solfugl Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Rødnebbterne Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Smøla er det fint,vert eit besøk der ja---denne er fin i eit flott lys Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Flott av ternen, litt midtplassert kansje? Er dette en rødnebbterne? Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) Flott av ternen, litt midtplassert kansje? Er dette en rødnebbterne? Den har ikke svarte tegninger på nebbet (spesifikt ytterst ), så da går jeg utifra det ... Har nettopp lastet opp en V2 + V3, som tilsier det samme, i tillegg er makrellterna mye tyngre i bevegelsene, ikke så lynsjapp som sin tvilling . Sitter også høyere enn Rødnebbterna..og er lenger i bena . Alt dette har jeg prøvd å observere..i tillegg kommer tegninger på vinger, men da gir jeg meg, fordi usikkerheten for alvor tar over...er rimelig sikker på at dette ER en Rødnebbterne . Endret 25. juni 2012 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Kjempeflott V2, gjorde seg desidert best! Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2012 Kjempeflott V2, gjorde seg desidert best! Tusen takk Slettamann ! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Utrolig flotte bilder! Lenke til kommentar
KnutW Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Flott av ternen, litt midtplassert kansje? Er dette en rødnebbterne? Den har ikke svarte tegninger på nebbet (spesifikt ytterst ), så da går jeg utifra det ... Har nettopp lastet opp en V2 + V3, som tilsier det samme, i tillegg er makrellterna mye tyngre i bevegelsene, ikke så lynsjapp som sin tvilling . Sitter også høyere enn Rødnebbterna..og er lenger i bena . Alt dette har jeg prøvd å observere..i tillegg kommer tegninger på vinger, men da gir jeg meg, fordi usikkerheten for alvor tar over...er rimelig sikker på at dette ER en Rødnebbterne . Fine bilder! Likte versjon 2 absolutt best! Trur du har rett med tanke på artsbestemmelsen. http://www.opplevnaturen.no/fugler/bestemmelse/153-forskjellmakrellogrodnebb.html Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Det er nydelig å se fuglen i svev Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg