Arodem Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Se nye skjermbilder og en trailer fra det kommende prosjektet. Les hele saken Lenke til kommentar
Leagel Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Holy shit, it's not SQUARE! :O 1 Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Men... det er jo HELT likt gameplayet til "Ogrebattle" fra Super Nintendo! Og det var jo et rimelig kjekt spel faktisk. Lenke til kommentar
Nixxen Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Kommer nok ikke til å slå Minecraft i suksess med det første nei. Men når det er sagt kommer nok jeg til å hoppe på denne. Digger taktiske kamp spill i denne stilen. Håper de lager en form for kampanje bak kampene, slik at man ikke ender opp med 100% random kamper uten noen bakgrunnshistorie. 1 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Ser ut som en blanding mellom King's Bounty og MM: Clash of Heroes. Men det er to spill jeg liker virkelig godt, så dette vekket nysgjerrigheten min! Skal følges videre! 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Dette er det fra Bethesda med drager, sant? 4 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Her er en 20 minutter lang pressekonferanse om spillet! Interessant, interessant! Lenke til kommentar
Millha Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Akuratt nå kunne jeg ikke brud meg mindre om scrolls. Dette har vi sett ganske mangen ganger. -_- Lenke til kommentar
Seal Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Akuratt nå kunne jeg ikke brud meg mindre om scrolls. Dette har vi sett ganske mangen ganger. -_- Å? Gi meg 3 eksempler da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå