Gå til innhold

Privatist Vitnemål / kompetansebevise

Anbefalte innlegg

Hei,

Tok opp Mattematikk r2 og Geografi som privatist i år, og søker meg inn på Uni fra høsten av.

Men har et lite problem!

Finner ikke vitnemålet mitt noe sted, og har ikke fått tilsendt noe som helst i posten heller. Fristen på å sende inn ettersendingsslippen går ut 1.juli, så begynner å bli stressa nå..

Har printet ut en kopi av de nye karakterene fra Privatistweb, men dette er vell ikke godkjent dokumentasjon?

Denne ble visst dobbelpostet da jeg prøvde å rette opp noen skriveleifer, dette emnet kan slettes!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Tok opp Mattematikk r2 og Geografi som privatist i år, og søker meg inn på Uni fra høsten av.

Men har et lite problem!

Finner ikke vitnemålet mitt noe sted, og har ikke fått tilsendt noe som helst i posten heller. Fristen på å sende inn ettersendingsslippen går ut 1.juli, så begynner å bli stressa nå..

Har printet ut en kopi av de nye karakterene fra Privatistweb, men dette er vell ikke godkjent dokumentasjon?

Denne ble visst dobbelpostet da jeg prøvde å rette opp noen skriveleifer, dette emnet kan slettes!

Den ligger ikke digitalt på samordna opptak?

Lenke til kommentar

Fruen min tok tok sosialkunnskap på nytt via privatistweb, hun fikk karakteren og nye vitnemålet i posten i går. så du får det muligens snart du også (forhåpentligvis)

Takk for svar, skal vente i noen dager til før jeg tar kontakt med privatistweb / SO!

Har hørt rykter om at man måtte bestille utskrifter derfra på forhånd, men tviler på det, måtte dere bestille noe?

Lenke til kommentar

Nei, hun fikk den rett i posten, men igjen så tok hun dette gjennom <sonans> men eksamenen ble gjennomført av privatistweb, så skal ikke se en grunn til at det skal ha noe å si! ;)

Oki! Takk for raskt svar! Skal prøve å holde ut noen dager til! :p

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er privatistweb som sender disse kompetansebevisene. Jeg ville skrevet en e-post til eksamenskontoret i fylket ditt. Sendte selv e-post i dag, og de ga tilbakemelding om at de skal sende meg kompetansebevis i dag eller i morgen. Jeg hadde ikke fått hvis jeg ikke hadde bedt om det.

Vet det er forskjellig praksis i de forskjellige fylkene; jeg bor i Buskerud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...