Exclusive Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Jeg har et problem nå med at en del nettsider ikke lengere virker. Noen av de vill ikke lengere vise bilder eller noe sånt og andre virker ikke i det hele tatt. Men det er bare noen nettsider dette skjer med. De fleste andre funker fortsatt helt fint. Har testa på både Chrome som jeg vanligvis bruker og IE. Fikk samme problemet på begge. jeg tror ikke det er noe galt med internett tilkoblinga mi. Har testa den mange ganger nå men får det samme problemet hver gang. Er det noen her som skjønner noe av dette? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Telenor har problemer nå så det er nok det som er feil Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1443665&hl=&fromsearch=1 Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2012 Ah, det er vell det som er problemet da. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 Har fortsatt dette problemet jeg. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Kjør cmd (command), tast inn ipconfig /flushdns og trykk enter. Se om det hjelper. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 Virket ikke det heller nei. Burde kanskje ta en telefon til Telenor og høre med de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå