bikobiko123 Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) Jeg oppdaget i dag at det er noen sider jeg ikke kan åpne på pcen. Facebook.com google.no youtube.com Dette er noen av dem. Spotify virker, men går ikke an å åpne league of legends. Prøvde å bruke nettet på mobilen, men den kunne heller ikke åpne facebook. Men vg.no, telenor.no, online.no og andre sider virker på både mobilen og pc. Hva kan dette skyldes?EDIT: Jeg brukte mobilnettet på mobilen, ikke det trådløse nettet hjemme. Endret 25. juni 2012 av bikobiko Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1443665&hl=&fromsearch=1 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Har samme problemet (Telenor), og jeg sitter hjemme. Er såvidt jeg har fått kommet meg inn her nå, i håp om at det skulle ligge en tråd her. Lenke til kommentar
bikobiko123 Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2012 Takk, fint å vite at det bare ikke er meg. Jaja, da er de bare å finne fram noen serier og vente. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Virker som et rutingproblem - telenor.no fungerer prikkfritt her hos meg, de fleste nettaviser likeså - mens feks diskusjon.no går i sirup, og alt utenlandsk fungerer ikke i det hele tatt. Ringer man telenor.no kommer en automatisk beskjed om at de har problemer og jobber med saken. Så satser på det blir bedre Lenke til kommentar
bikobiko123 Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2012 Alt virker nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå