PL610 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Er ikke vanlig grense for mange elektroniske komponenter ca 80 grader? Det med billader stiller jeg meg tvilende til da elektronikken skal beskytte mot overspenning. Men på den annen side kan det jo ha vært nevnte elektronikk som gikk føyken og brant hull. Lurer på hva den offisielle grunnen blir, om det nå kommer noen Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Om det ikke var Samsung sin feil vil vi nok få høre om det, var det produksjonsfeil: Neppe. Dog er vel all omtale om noe slikt å regne for dårlig PR så jeg tviler på at vi blir å høre noe offisielt. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Om det ikke var Samsung sin feil vil vi nok få høre om det, var det produksjonsfeil: Neppe. Dog er vel all omtale om noe slikt å regne for dårlig PR så jeg tviler på at vi blir å høre noe offisielt. Dette er sånt som skjer med elektroniske enheter en sjelden gang. Det har skjedd med telefoner fra Nokia, Apple og flere andre produsenter, og det kommer også til å skje igjen. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg fikk et tilsvarende problem med en Nokia, begynte å lukte svidd når jeg koblet til lade-kabelen, viste seg at pluss-stiften var bøyd og fikk kontakt med jordingen. Vet ikke hvordan kontakt galaxy bruker men det kan være et alternativ. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Galaxyen bruker samme kontakt som hele resten av verden (med unntak av de som har halvspiste epler bakpå): Micro USB. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Min Galaxy Note blir ekstremt varm i standby i lommen med jevne mellomrom, faktisk fått et stort brannsår av den. Så ble ikke veldig overasket av denne saken. Lenke til kommentar
User400 Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 en grunn til apple fanboys å feire Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Saken er oppklart og eigeren har inrømmet sin skyld: Han hadde mistet den i vann og hadde prøva at tørke den i micro . Så ingen grunn til at feire Applefanboys Endret 8. juli 2012 av nerokid 1 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Sulle tro at de fleste som var i stand til og betjene enten en mobiltelefon eller en microbølgeovn ville skjønne at kombinajsonen er dårlig, men tydligvis ikke. http://global.samsungtomorrow.com/?p=16161 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg