ugotabanana Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Ok, Hadde innbrudd i boden i natt. Det stod blant annet en 4hk påhengsmotor sånn vi bruker til ribben til seilbåten, øl, sykkel, ski. Skiene og sykkelen er dyre, særlig skiene. Tyvene lot ski og sykkel være, men tok med seg 2 brett med øl og båtmotoren. Hvorfor lot de flere av de dyre gjenstandene ligge igjen? Jeg skjønner ikke dette helt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Hvordan i all verden mener du noen på juss-forumet skal kunne svare deg på det? 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 De var vel tørste og trengte en påhengsmotor da. Eller så hadde de ikke plass til skiene/syklene. Mulig de ble slitne av å bære alt ølet og motoren. Eller kanskje vi er inne i en avansert datasimulering og tingene ikke eksisterer i virkeligheten og dete hele er en glicth i The Matrix. Eller de visste ikke at syklene var dyre. Kort svar: Spør tyvene om du finner dem. Kun de kan vite. 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Hadde det vært meg hadde eg tatt de to brettene med øl og sykkelen. Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 De var ute etter motoren. Ølet var nok bare en "bonus." Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 De skulle nok bygge seg en båt av tomgodset. Lenke til kommentar
janingar Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Tyver liker vanligvis ting som lett kan omsettes den ene eller andre veien. Står stadig artikler om tyveribander som robber båter for alt av motorer osv. Ølet var vel bare en bonus 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Sykler er lett omsettelige Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Enten tok de (han) båtmotoren fordi noen hadde bestilt en slik av dem, eller så tok de den fordi de i (beruselse) mangel på peiling antok at den var mest verdifull av gjenstandene som lå der. Endret 28. juni 2012 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå