Gå til innhold

Asfaltmatter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry, jeg kjøpte BeQuiet matter hos www.3dfxcool.no disse kom med lim på baksiden som var godt nok. Aner ikke hvordan dine er. Jeg svarte på posten din fordi jeg undersøkte på internett hva slags matter som var best til min bruk. Og da plukket jeg med meg litt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Man kan kjøpe asfaltplater, eller "blygummi" som flest ville kalt det, (bitumen) fra www.dynabel.no. Plate som du kan bøye til endel kurver hvis nødvendig (bare å bruke nok varme) og er selvklebende. Koster noe over 250kr for 800x1200x5mm. Veier 7,5kg/m2! Jeg skal bruke noe av den i pc'en og så videre smelle på litt i dørene på bilen (da blir bøyeligheten kjekk).. og slike plater sitter visst som F**, i.flg. en kamerat som er biloppretter, når man bruker litt varme på dem. Gjerne noe kraftigere enn hårføner.

EDIT: Tilsvarende blygummi (4mm) finnes til ca. halv pris hos CDCardic.

Lenke til kommentar

Isolerings isopor? Skal det være en spøk? Isopor er et veldig bra isoleringsmateriale, men å dempe lyd har det vel aldri vært bra til og særlig tungt er det ikke!! :mrgreen: Hvis det ikke er formet på en spesiell måte kan jeg ikke skjønne dette kan gjøre annet enn å hete opp i kabinettet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...