AnonymDiskusjon Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Hei. En gutt i de tidlige 20-årene. Hatt noen forhold, uten at noen har fungert i nevneverdig grad. Ingen av forholdene mine har vart lenger enn noen måneder. Men det er en jente som har opptatt meg litt de siste månedene. Vi har vært veldig av og på. Har hatt sex. Vi hadde et forhold en stund, men det gikk skeis. Men vi møttes og hadde sex en stund etterpå. Hun har åpenbart følelser for meg. Men problemet er at jeg ikke har de samme følelsene. Jeg liker henne, men elsker henne ikke. Nå har det seg slik at vi har snakket litt igjen, og jeg er usikker på hva som kommer til å skje igjen. Hvis vi møtes kommer vi garantert til å hoppe i seng igjen. Hva skal jeg gjøre? Er det bare sex for meg? Jeg sliter generelt i å komme i kontakt med mennesker, og spesielt jenter. Jeg har dårlig selvtillit og selvbilde, så jeg tørr aldri å nærme meg på jenter jeg liker - det lykkes svært sjeldent, og det er som regel på initiativ fra det andre kjønn at det skjer noe. De få gangene jeg har tatt initiativ har det gått til helvete. Jeg er vel sånn midt på treet hva angår utseende. I det siste har jeg hatt lyst på en fuckfriend eller noe. Uforpliktende sex. Jeg blir stresset av forpliktelser. Det blir så komplisert, og da blir jeg fort deprimert igjen. Hvordan skal jeg løse dette? Jeg føler meg som en idiot, men la gå. Anonym poster: bac9de00acf936a0a9ae28d7c36e0dc9 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 "og det er som regel på initiativ fra det andre kjønn at det skjer noe." Vist ikke det er en egobooster i seg selv så vett ikke jeg! Ingenting som er mer digg enn å bli sjekka opp, selv om du ikke er interessert bør det gi deg et godt stykke selvtillit. Forøvrig, styr unna damer som får følelser tilknytta til deg om det ikke er gjensidig, da blir alle så mye lykkeligere til slutt Vist ikke kan du jo alltids fortelle den harde barske sannheten, at det vil aldri blir noe mer mellom dere, men at dere gjerne kan fortsette å treffes. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2012 Forøvrig, styr unna damer som får følelser tilknytta til deg om det ikke er gjensidig, da blir alle så mye lykkeligere til slutt Vist ikke kan du jo alltids fortelle den harde barske sannheten, at det vil aldri blir noe mer mellom dere, men at dere gjerne kan fortsette å treffes. Takk for at det drysser litt visdom på meg! Anonym poster: bac9de00acf936a0a9ae28d7c36e0dc9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg