cliffme Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Hvor kan jeg kjøpe en slik? (i Norge) http://marinedirect.co.uk/mercurymariner-quicksilver-outboard-fuel-tank-litre-p-392.html Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Hos alle autoriserte mercury forhandlere, du kan også kjøpe en tilsvarende hos Biltema, bare pass på at du får riktig tilkobling som passer den du har på slangen. Endret 27. juni 2012 av Nautica Lenke til kommentar
gjermundlunder Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Hvor kan jeg kjøpe en slik? (i Norge) http://marinedirect.co.uk/mercurymariner-quicksilver-outboard-fuel-tank-litre-p-392.html Hei, Jeg har 2 stk slik du kan få for 750 kr (for begge) eller 500 for en. Pene tanker fra 2009 og lite brukte. (måleren på den ene fungerer ikke). Jeg har satt inn fasttank og har disse til overs. Er dette interessant for deg? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Jeg har dårlig erfaring med 2 av 2 Biltema tanker (12 og 20 l): - Mangler tilbakeslagsventil på lufteskrue - Suger vann inn i tanken gjennom lufteskrue dersom tank ikke står tørt. - Suger falsk luft mellom nippel og rør som går ned i tank. Fører til til at motor suger luft og kan stoppe. Gjør også at slange må pumpes etter korte stopp. - Rør inni tank sitter så løst at det kan falle av med motorstopp som resultat. - Sprikk i tanklokk. - Bensinlekkasje mellom kobling og motor når slange pumpes. Til dere som har biltema tank, så ville jeg sjekket rør inni tank nøye og sørge for at det er skikkelig festet og tett. Dette lar seg reparere. Lenke til kommentar
gjermundlunder Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Jeg har dårlig erfaring med 2 av 2 Biltema tanker (12 og 20 l): - Mangler tilbakeslagsventil på lufteskrue - Suger vann inn i tanken gjennom lufteskrue dersom tank ikke står tørt. - Suger falsk luft mellom nippel og rør som går ned i tank. Fører til til at motor suger luft og kan stoppe. Gjør også at slange må pumpes etter korte stopp. - Rør inni tank sitter så løst at det kan falle av med motorstopp som resultat. - Sprikk i tanklokk. - Bensinlekkasje mellom kobling og motor når slange pumpes. Til dere som har biltema tank, så ville jeg sjekket rør inni tank nøye og sørge for at det er skikkelig festet og tett. Dette lar seg reparere. Bra info. Disse to tankene jeg har er orginale Quickslivertanker og svære gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå