Jan Erik Engan Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Walk This Way!! Bildet er fjernet. Beskrivelse: ......................................... Link til bildesiden Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 hadde vært fint om du skrev litt om tanken bak..... ( uansett skaper linjene god dybde og motivet er jo litt spennende og anderledes ) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2012 hadde vært fint om du skrev litt om tanken bak.....( uansett skaper linjene god dybde og motivet er jo litt spennende og anderledes ) Takker;)Ja vet ikke helt hva en skal legge i tanker rundt en gangvei...mener det sier seg selv?;) Lenke til kommentar
karoald Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Trudde det var den nye gressbana til ÅFK -----?Fin dybde Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2012 Trudde det var den nye gressbana til ÅFK -----?Fin dybde Hehe...i de svarte felten var asfalt...ble litt mer attraktivt slik synes jeg;) Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Ja da vet vi hvor vi skal gå! Enkelt rett på og likevel er der noe!! Likte bilde eg Jan Erik. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2012 Ja da vet vi hvor vi skal gå!Enkelt rett på og likevel er der noe!!Likte bilde eg Jan Erik. Takker;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg