Castman Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Driver firma og sliter med folk ikke betaler fakturen. Veldig festlig -_- Må ha et inkassofirma som kan hyre inn disse pengene. Noen har tips å komme med på hvilke inkassoselskap, eller andre tips? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Ukens Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Hei Castman! Jeg har tenkt på dette selv, om hvordan effektivt få pengene fort! Jeg tok et kjapt google-søk og traff på denne : http://enkeltmannsforetak.nyttiginfo.no/regler-for-purring-og-inkassovarsel/ Jeg syns infoen på denne var brukende, muligens du også syns det! Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Det har skjedd lovendringer de siste årene som gjør at det er blitt mye lettere å ta inkassoen selv. Les denne teksten på nettstedene til Conta Inkasso. Lenke til kommentar
Ukens Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Artikkelen jeg refererer til refererer til Conta inkasso! Så da er vi enige da! Lenke til kommentar
Castman Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2012 Hmm Takker for svar karer. Er i hvertfall dritt lei av folk som ikke betaler og håper å lure seg unna store beløp! arg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå