Joachim_F Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Ti år etter spillets opprinnelige lansering. Les hele saken Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Hmm, da skal jeg nok tilbake til Vana'diel igjen! Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Trodde serverne var nede jeg? Jaja, funket ikke FFXIV likevel? Det var da en overraskelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) Hva er finfal fantasy,Bare masse slashing som andre spill? Endret 25. juni 2012 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Trodde serverne var nede jeg? Jaja, funket ikke FFXIV likevel? Det var da en overraskelse. Jeg trodde det samme. Mener det var en minnevideo på Game Trailers, eller Kotaku i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Trodde serverne var nede jeg? Jaja, funket ikke FFXIV likevel? Det var da en overraskelse.Jeg trodde det samme. Mener det var en minnevideo på Game Trailers, eller Kotaku i denne sammenhengen. FFXI serverne har aldri vært nede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå