Kurt Lekanger Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Asus Transformer Pad Infinity er noe av det råeste du får tak i på nettbrettfronten. Test: Asus Transformer Pad Infinity TF700 64 GB Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) "Asus Pad Infinity kan utvides med et tastatur som gjør om nettbrettet til en fullverdig bærbar PC." Jeg er uenig. Android kan ikke gi en fullverdig PC opplevelse, ikke idag, ikke i morgen, selv med tastatur. Men alt i alt liker jeg hva Asus gjør om dagen Endret 25. juni 2012 av TheMoonMan 5 Lenke til kommentar
ryback Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Fungerer USB til RS323 adapter på denne? I så fall så skal jeg ha meg en. 1 Lenke til kommentar
Locklear Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Noen som har hørt rykter om når Snapdragon versjonen kommer på markedet? Kunne tenke meg en løsning som fungerer over alt uten behov for tethering for å få nett utenfor wi-fi dekning. Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2012 Fungerer USB til RS323 adapter på denne?I så fall så skal jeg ha meg en. Det har vi ikke testet, dessverre. :-) Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 hvis den har like dårlig wifi som prim-en min hadde så sier jeg bare "HOLD DERE UNNA!!!!" Lenke til kommentar
Hight Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 det har den ikke pga plastlista bak, les testen på anandtech.com, bedre gps signal også 1 Lenke til kommentar
Locklear Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 hvis den har like dårlig wifi som prim-en min hadde så sier jeg bare "HOLD DERE UNNA!!!!" Disse har langt bedre WiFi og GPS mottak grunnet plastikkstripa på toppen av PAD'en som ligger over sender og mottakerene. Sjekk på anandtech hvor de har sett på dette problemet: http://www.anandtech.com/show/6036/asus-transformer-pad-infinity-tf700t-review/5 1 Lenke til kommentar
MooYak Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Inn-/utganger: Proprietær lade-/overføringskontakt, micro-HDMI, 3,5 mm minijack, *Micro SD-kortleser* Minnekortplass: Nei <-- hmmm? Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Trodde problemene Prime hadde med nettleseren var løst i TF300, og dermed ikke ville være i TF700 heller. Tydeligvis ikke... Lest at enkelte mener feilen er i ICS, og ikke fra ASUS, men problemet er ikke tilstedeværende i enheter fra andre leverandører med ICS, feks mobiltelefoner (?), og da er det vel ASUS som ikke klarer løse disse problemene Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2012 Inn-/utganger: Proprietær lade-/overføringskontakt, micro-HDMI, 3,5 mm minijack, *Micro SD-kortleser*Minnekortplass: Nei <-- hmmm? Takk, det er rettet opp. Lenke til kommentar
MooYak Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Noen som har testet "Tablet Market"? "+ Browse and install the latest Honeycomb, ICS and Tablet optimised apps and games." Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Synd med nettleseren. Dealbreaker for min del. Uaktuelt å bruke penger på et produkt som failer på akkurat det det vil bli brukt mest til. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Skjermen er faktisk 1920x1200, altså er formatet 16:10 1 Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Synd med nettleseren. Dealbreaker for min del. Uaktuelt å bruke penger på et produkt som failer på akkurat det det vil bli brukt mest til. Om du bruker nettleseren mye, bør du uansett installere Chrome. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) Ser at de skriver om at den fort ser "slitt" ut, men kva med byggekvaliteten elles? "Flex" i displayet? Knirking? Engadget klaga på "luftbobler" dersom du presser på/rundt displayet. Såg de noko til det? Fungerer USB til RS323 adapter på denne? I så fall så skal jeg ha meg en. Spørs om kernel er kompilert med drivere for dette. Du kan jo sjekke Prime-forumet på XDA Devs. Dersom Prime har støtte for dette, har mest sannsynlig Infinity også det. Men forhåpentligvis får ein uansett mulighet for å kjøre custom kernels og ROM på den, og då bør det jo vere mulighet for å kompilere kernel med støtte for USB-adaptere for både RS232, Ethernet, 3G, etc Edit: Forøvrig heilt ubrukeleg av Asus å enda ikkje ha ein konkret dato der produktet er tilgjengelig her på berget. Men er vel også som forventa frå den kanten, det er jo nærmast blitt tradisjon for Transformer-produkta... Endret 25. juni 2012 av Einride Lenke til kommentar
norgeeek Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 "Transformer Pad Infinity kommer i en ren Wi-Fi-utgave og en utgave med både Wi-Fi og 3G. Vi har testet Wi-Fi-modellen. Av en eller annen grunn har de to modellene ulike systembrikker og prosessorer." Dette ER visstnok grunnen; Tegra 3 fungerer ikke mot LTE ennå, og TF700KL kommer med LTE. Om det fungerer med Norsk LTE gjenstår å se. Batteritid skal være en sekundær grunn. Selv er jeg fremdeles veldig usikker på om jeg vil ha en T3/WiFi NÅ! eller om jeg klarer å vente til jeg kan få en Krait med 3G. Tror dere i redaksjonen at Krait vil være en betydelig forbedring for brukeropplevelsen og batteritiden, eller er Tegra 3 'greit nok' til normal bruk? Spiller ikke, men ser en del Netflix og surfer en del. 1 Lenke til kommentar
arnzn Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Skal til statene om ett par uker, noen som har en pris på denne? Eller heter den noe annet der? Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2012 Ser at de skriver om at den fort ser "slitt" ut, men kva med byggekvaliteten elles? "Flex" i displayet? Knirking? Engadget klaga på "luftbobler" dersom du presser på/rundt displayet. Såg de noko til det? Fungerer USB til RS323 adapter på denne?I så fall så skal jeg ha meg en. Spørs om kernel er kompilert med drivere for dette. Du kan jo sjekke Prime-forumet på XDA Devs. Dersom Prime har støtte for dette, har mest sannsynlig Infinity også det. Men forhåpentligvis får ein uansett mulighet for å kjøre custom kernels og ROM på den, og då bør det jo vere mulighet for å kompilere kernel med støtte for USB-adaptere for både RS232, Ethernet, 3G, etc :)Edit: Forøvrig heilt ubrukeleg av Asus å enda ikkje ha ein konkret dato der produktet er tilgjengelig her på berget. Men er vel også som forventa frå den kanten, det er jo nærmast blitt tradisjon for Transformer-produkta... Ang. det med "luftbobler". Hvis du trykker ganske hardt på skjermen, ser du noe som kan ligne på luftbobler - dvs. små endringer på bildet. Men da må du trykke hardere enn det i hvert fall jeg pleier å trykke på en kapasitiv skjerm, som jo reagerer kjapt og greit selv med veldig lett berøring. Byggekvaliteten ellers virker ganske god. Men som nevnt i testen virker baksiden litt ømfintlig for ytre påvirkninger, så jeg ville spandert på meg et mykt etui eller noe til å oppbevare den i når den skal fraktes rundt. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 "Asus Pad Infinity kan utvides med et tastatur som gjør om nettbrettet til en fullverdig bærbar PC."Jeg er uenig. Android kan ikke gi en fullverdig PC opplevelse, ikke idag, ikke i morgen, selv med tastatur.Men alt i alt liker jeg hva Asus gjør om dagen I et jobbmiljø med RDP tilkobling, jo. : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg