Arodem Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Utgiveren ønsker å gjøre rollespillet til en av sine kjerneserier. Les hele saken Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Satser på at de skjerper seg med tanke på DLC ved senere titler da. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Syntes spillet var fantastisk, men det er ikke til å stikke under en stol at det var en del bugs og problemer med det, men så hadde det nok ikke et voldsomt stort budsjett heller. Jeg gleder meg til å se hva utviklerne klarer å gjøre med oppfølgeren(e) nå som de mest sannsynligvis vil få et litt større budsjett. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 den største mangelen med det her var den fraværende online delen.... spillet skriker jo etter en 4 player online co-op. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Yes ! kjempe bra gleder meg til 2 ern. Til de over, jeg har ikke sett 1 bugg i spillet siden jeg startet, Og visst de skulle hatt multiplayer måtte de lagt om hele spillet, og det kunne blitt verre gameplay av det, Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Bra har ikke enda startet med dragons dogma men virker som et rollespill som jeg kan like flott at capcom gjør det til en av sine spille serier Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) det var goode nyheter;D litt sandpapir på dei skarpe kantene så har du det som trengs bugs? vell eg såg grifer som fløy gjennom slåttet og pawns som bare døde og forsvant uten grunn...og AI på pawnene kunne vært mye forbedret (og man måte være veldig nøye kven du hyret fordi folk lærte eksemple "tanken" til og være ein redd pyse i bakgrunnen Co-op vil ikkje ødelege noe i denne spill serien, gjør det bare til eit valg og ikkje eit must eit av problemet med pawn systemet var at pawnen alltid fek med seg skrot hjem i stedet for noe brukbart (fordi folk gav dei råten mat som "reward") men gledere meg tll og se ein oppfølger til det=) Endret 25. juni 2012 av BonBattery Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 FLYYYYYIN' WITH THE DRAAAGOOOOONS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå