serpaul Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Konseptet er genialt. Særlig for meg som leser en drøss dokumenter og har innkommende epost døgnet rundt. Mitt viktigste con er nok at den burde hatt to fillesere. En for desktop og en for touch. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 I tillegg skal jeg slå av blåtann. Jeg har allerede Logitech Unifying. Da trenger jeg ikke maskinens egen blåtann. Hvis du kan bytte til en Bluetooth mus, så tror jeg faktisk det trekker mindre enn en Unify dongle. Lenke til kommentar
serpaul Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 I hvert fall ikke slå av blåtann. Da døde Surfacepennen :-P Lenke til kommentar
KristofferHelle Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Blåtann mus sparer USB porten Lenke til kommentar
serpaul Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Noen som har erfaring med at Surface 3 går ut av hvilemodus av seg selv? Er det evt apper som som kan være synderne? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Jeg hadde, men det var for noen oppdateringer siden... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 ... og bare et tåpelig spørsmål. Du setter den ikke på høykant med powerknappen nedover i en sekk eller noe slikt? 1 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Noen som har erfaring med at Surface 3 går ut av hvilemodus av seg selv? Er det evt apper som som kan være synderne? Har det problemet av og til med min Surface 2, men det er blåtann musen som er årsaken. Så snart den slåes av så er alt OK Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Noen som har erfaring med at Surface 3 går ut av hvilemodus av seg selv? Er det evt apper som som kan være synderne? Ja. Jeg kan til tider oppleve at jeg hører lyder fra den for å varsle om kalenderevent, ny mail eller lignende, mens jeg trodde den var i hvilemodus. Også litt usikker på overgangen mellom hvilemodus og dvalemodus eller hva det nå kalles. Når jeg legger PC'en vekk en liten stund kan den vekkes på ny med å trykke Start-knappen, men har den vært lagt vekk en del timer må den vekkes med av/på-knappen og booter med Surface-logo. Hva er reglene rundt dette? Lenke til kommentar
serpaul Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Noen som har erfaring med at Surface 3 går ut av hvilemodus av seg selv? Er det evt apper som som kan være synderne? Har det problemet av og til med min Surface 2, men det er blåtann musen som er årsaken. Så snart den slåes av så er alt OK Jeg slo av musen nå for å teste og Surfacen forble i hvile. Da snakker vi blåtannmus på flatt underlag og med både mus og maskin helt i ro. Alikevel slår musen på maskinen når den er påslått. Må være noen signaler den reagerer på. Lenke til kommentar
serpaul Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Noen som har erfaring med at Surface 3 går ut av hvilemodus av seg selv? Er det evt apper som som kan være synderne? Ja. Jeg kan til tider oppleve at jeg hører lyder fra den for å varsle om kalenderevent, ny mail eller lignende, mens jeg trodde den var i hvilemodus. Også litt usikker på overgangen mellom hvilemodus og dvalemodus eller hva det nå kalles. Når jeg legger PC'en vekk en liten stund kan den vekkes på ny med å trykke Start-knappen, men har den vært lagt vekk en del timer må den vekkes med av/på-knappen og booter med Surface-logo. Hva er reglene rundt dette? Er ikke de slått sammen i Win 8? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg trodde SP3 skulle sjekke for kalenderhendelser, epost, etc, i bakgrunnen når den ikke har gått i dvalemodus. Så lenge den skrur seg "av" igjen etterpå så er det ikke noe problem. Det er verre hvis den ikke skrur seg av igjen. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Kan man lett bytte ut harddisken i Surface pro brettene? Hvilken type harddisk blir brukt i brettene? Er det SSD? Og hvor fysisk stor er den? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Kan man lett bytte ut harddisken i Surface pro brettene? Nei. The SSD can be replaced, but not without first risking damage to the tablet simply by opening it. Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Det er flere apper som jeg ikke selv kan finne i Store, men som jeg helt fint kan laste ned via Store om jeg finner direktelink. Eksempel Surface Hub og Wunderlist. Kan søke nøyaktig riktig navn uten at de kommer opp. Samme hos dere? Lenke til kommentar
kvatne Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 De to eksemplene funket fint her. Surface hub kom riktig nok ikke opp før jeg trykket enter for hele resultatet. Har du skrudd av funksjonen som gjør at den skal gjøre det lettere å finne apper i ditt foretrukne språk? Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Har du skrudd av funksjonen som gjør at den skal gjøre det lettere å finne apper i ditt foretrukne språk? Det var løsningen, takk Lenke til kommentar
serpaul Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Da har jeg sett litt på hvordan jeg bruker Surfacen og hvor lenge batteriet varer. Så lenge jeg jobber i Office eller ser en film varer batteriet ganske lenge. Når jeg driver med webpublisering får jeg maks tre timer. Da har jeg gjerne mange nettsider oppe samtidig, veksler mellom bilder og filmer, laster opp og bruker mye Alt+Tab, Ctrl+Tab og Ctrl+R. Viften går da gjerne kontinuerlig. Lenke til kommentar
Buster3 Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Noen her inne som har erfaring med å bruke surface pro 3 til bruk på universitetet? Driver å leter etter en ny pc som er litt lettere, har lengre batterilevetid og mindre enn den pc'en jeg allerede har. Fungerer pennen bra? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Noen her inne som har erfaring med å bruke surface pro 3 til bruk på universitetet? Driver å leter etter en ny pc som er litt lettere, har lengre batterilevetid og mindre enn den pc'en jeg allerede har. Fungerer pennen bra? Jeg har brukt surface pro 3 det siste halve året. Alt har blitt digitalt. Aldri hatt det bedre på NTNU. Synd jeg ikke fant ut av mulighetene tidligere. En befrielse å bare trenge datamaskinen. Jeg har til og med gjort alle øvingene digitalt. Fungerer utmerket. Pennen synes jeg fungerer nesten akkurat som en vanlig blyant, bare litt annen friksjon med pennen og håndflaten. Dog, man blir vant med det ganske kjapt. Ett av mine beste kjøp noensinne. Vil strekke meg langt for å få bruke den videre i arbeidslivet også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå