Thommesen Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Jeg tror Pro'en er laget for oss som vil spille gog.com spill, og kjøre emulatorer. Som ja, er mulig. Lenke til kommentar
NERV Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Når kommer Pro prisen? Antageligvis i Januar. ------------------------------------------------------------------------------------------ JANUAR!? Haha hadde forventet i slutten av uken eller lignende.. Blir ikke Type tastaturet i farger heller? Blir ikke helt klok på dette. Man kan velge ett tastatur med farge som ekstrautstyr. Flere farger i den amerikanske butikken enn den engelske. Da blir det en del hundrelapper ekstra. På 32 GB utgaven kan du velge mellom å kjøpe med og uten tastatur, og det som følger med er sort. Man kan derfor velge uten tastatur og kjøpe tastatur ved siden av slik jeg forstår det. Kjøper du 64 GB så følger det med sort, og da må man kjøpe ett ekstra tastatur for å få farge? .... Endret 16. oktober 2012 av NERV Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Utifra hvor langt jeg kom i bestillingsprosessen ser det ut til at du kan få sendt den til Norge fra UK butikken. Men da får du vel enda 25% ekstra moms :/ Så det blir da 4500kr uten frakt for billigste modell... Gikk bestillingen gjennom? Jeg bestilte til Norge gjennom den tyske siden nå. Fikk ordrebekreftelse, og den norske adressen står under "shipping address". Mon tro om dette går. Endret 16. oktober 2012 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 Med hvilket minne kjøpte du, og eventuelt pris? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 64 GB. Cirka 5000 kr. 679 EURO. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Gikk bestillingen gjennom? Jeg bestilte til Norge gjennom den tyske siden nå. Fikk ordrebekreftelse, og den norske adressen står under "shipping address". Mon tro om dette går. Jeg skulle bare sjekke om det var mulig jeg, men det blir nok heller å dra dit og få tak i en, ettersom jeg allerede skal dit. Lenke til kommentar
stue Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Ble den tyske momsen trukket fra når du bestilte/betalte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Nei, mva-en ble ikke trukket fra. Får se om det går i det hele tatt. Men rart man kan velge land, hvis det ikke skal gå, sier nå jeg. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Er veldig spennt på når denne kommer til norge... Håper ikke det tar for lang tid! Evnt at man kan få den til brukbare priser i feks england. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2012 Tror jeg skal klare å smøre meg med tålmodighet iallefall til etter oktober for å se om det dukker opp mer informasjon om tilgjengelighet utenfor de 8 landene som allerede har begynt forhåndssalget. Antageligvis har jeg da en Lumia 920 som skal klare å ta fokuset og svettetoktene om natten litt bort Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Ja, muligens jeg var litt rask på avtrekkeren i går, og heller burde ha ventet. Leser Windows RT ikke kommer på svensk før utpå nyåret. Gjelder det samme for norsk? Kan det være derfor Surface ikke kommer til Norge med en gang? Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2012 Jeg vet ikke. Har sendt mail til Microsoft bare for å høre om de har noe å si, tviler, men verdt et forsøk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Du får oppdatere oss hvis du får noe svar. Windows RT er ganske identisk som W8. Hva er det som drøyer? Å få lokalisere Office RT? Microsoft Store Tyskland har forresten kun support via telefon. Håpløst. Tenkte å høre med dem om mva. Lenke til kommentar
stue Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Er inne på den tyske siden nå jeg også. Ser ut som man kan få den sendt kostnadsfritt til Norge. Får ikke noe forsendelseskostnad. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 www.itavisen.no/904304/du-er-en-idiot-om-du-kjoper-surface-naa for noe tull, men enig at jeg holder ut litt til men MS gambler .. er andre konkurrenter tross alt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Er inne på den tyske siden nå jeg også. Ser ut som man kan få den sendt kostnadsfritt til Norge. Får ikke noe forsendelseskostnad. Ja, bestillingen min gikk jo gjennom. Forskjellen på den engelske og den tyske siden, er at på den engelske står det. "Where we ship: Microsoft Store United Kingdom can only ship to United Kingdom locations at this time. For sales in other countries, please visit one of the international Microsoft Stores." Mens på den tyske står det "innenfor Europa". Lenke til kommentar
stue Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Kan altså få den for 4500 kroner etter at norsk moms er betalt hvis man bestiller fra tyskland (den billigste versjonen). Dette inkluderer frakt. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2012 www.itavisen.no/904304/du-er-en-idiot-om-du-kjoper-surface-naa for noe tull, men enig at jeg holder ut litt til men MS gambler .. er andre konkurrenter tross alt. iTavisen er håpløse, orker ikke å tenke på den siden lenger. Den er myntet på ungdom som liker Apple, enkelt og greit. Alt annet skal tråkkes ned i søla i form av oversettelser fra kilder en vanligvis aldri hører på. 6 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 Fikk svar fra Microsoft idag: "Vi merker en meget stor interesse for Surface. Dessverre har vi foreløpig ingen informasjon på utgivelsesdato i Norge." Håper på noe mer info 26 da Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Bestilte meg Iconia W700 via mpx jeg...surface pro var den jeg ville ha, men Iconia gjøre samme nytten så og si. Har også fått "deal" med Chess på Nokia 920, så min S3 ryker dagen den kommer...må bare mase på leverandøren som både Chess og vi bruker om å få den inn fort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå