Andyoid Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Shipping har startet i Australia: http://www.surfaceforums.net/threads/ms-store-has-started-shipping-in-australia.10738/ Kan forøvrig også bekrefte at beløpet plutselig ble reservert på visakortet mitt Endret 25. august 2014 av Andyoid Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) De ligger noen timer foran oss, men de sendes kanskje fra samme sted, altså Nederland? Holder et godt øye med e-posten. Og pengene er trukket fra kontoen. Endret 25. august 2014 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 (endret) hmm.. Lefdal har visstnok på lager og tilbyr collect at store i dag?? Endret 26. august 2014 av Andyoid Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Rare greier. Ser også at jeg har fått en stor sum reservert fra kortet - antar det er Surfacen det er snakk om! Lenke til kommentar
fifl Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Jeg har også blitt trukket fra konto, men i Microsoft Store står det fremdeles bare at den sendes innen 31.08 Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Ja, dette er ganske skuff. Snakket med MS Store i dag og min er i alle fall ikke sendt enda. Ryktet er vel at det er forsinkelse på gang... Merkelig når lokale butikker virker å ha på lager allerede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Leser på Surfaceforums at en har fått beskjed om at Microsoft har startet sendinga og at den skal være hos dem som har forhåndsbestilt 28. august. Sendes den i morgen, er den nok fremme på torsdag. Klarer DHL Kina - Norge på to dager, klarer UPS Nederland - Norge på én dag. Lenke til kommentar
fifl Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Ja, da jeg bestilte Surface i vinter fikk jeg den faktisk neste dag. Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 UPS er i alle fall blandt de kjappeste. Men tviler på jeg har den på lanseringsdag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Det er i så fall dårlig av Microsoft. Men kanskje ikke uventet. I morgen blir nok en dag med konstant sjekking av e-post ... Lenke til kommentar
dagha01 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Flott, da har de endret teksten på siden sin fra sendes innen 28.8.2014 til sendes 28.8.2014! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Hentet fra Surfaceforums Yeah, they charged on Monday and they said they charge on shipping, so I'm sure they are in transit. I called Microsoft again today because of no tracking number. The guy was nice and he said they should all be in transit but UPS can be late with issuing tracking numbers. He said I will probably get my SP3 before I get a tracking number. Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg syntes det er dårlig at man ikke får noe skikkelig informasjon og at alle andre butikker ser ut til å få dem før de som har forhåndsbestilt. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 27. august 2014 Forfatter Del Skrevet 27. august 2014 Jeg syntes det er dårlig at man ikke får noe skikkelig informasjon og at alle andre butikker ser ut til å få dem før de som har forhåndsbestilt. 28 er i morra, så man kan da umulig vite om de dukker opp i morra eller ikke! I verste fall får man den dagen etter, det kan da umulig være verdens undergang. Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Jo! Hadde jeg visst at jeg fikk den så hadde det vært ok. Problemet er at jeg reiser bort mandags morgen, og jeg skulle gjerne hatt den med meg. Litt info hadde vært ok. Har klart meg i noen år uten, men syntes uansett det er litt kjipt at den er lettere tilgjengelig for de som IKKE forhåndsbestilte rett etter lansering. Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Fikk denne nuh: Vi sendte denne bestillingen til deg via Microsofts foretrukne operatør med sporingsnumrene nedenfor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Og akkurat DER kom leveringsbekreftelsen. Håper dere andre også har fått/får den straks. Ikke bare jeg som følger konstant med på e-posten. "Det ser ut til at sporingsnummeret er: XXXX". Merkelig formulering. Endret 27. august 2014 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Min er sendt! Det som suger, er at jeg drar til Paris i morgen og først kommer tilbake på søndag... Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 jeg klarte ikke holde meg... bare måtte kjøpe fra USA.. endte med at jeg bare bestilte cover fra microsoftonline norge. sitter nå med en i7 256 og koser LIVET av meg. trukket 1119,- fra konto.. da blir det rødt cover snart - yey! Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Koster 995,- på Lefdal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå