Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

Hvor lenge varer batteriet på deres Surface 2?

Min klarer knappe 6 timer sånn ca, føler batteriet tappes veldig raskt.

I tillegg blir den noe varm bak ved ren surfing på nettet, kan ikke erindre at 1`ern ble varm bak ved surfing, i tillegg til at batteriet varte mye lengre.

Lysstyrken er satt til ca 30-40%, og bakbelysningen i tastaturet er slått av.

Samme her eller dårligere og stanby bruker også mye, latterlig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min svigermor har fått ett problem med sin Surface 2 64 gb

Hun får opp batterisymbolet som vist nedenfor

Ladekontakten lyser

Brettet har ligget til lading i 2 dager, uten å se ut som det tar til seg lading.

Noen som har vært borti lignende?

Har bedt henne å legge det kjølig, da de bor på Gran Canaria, og kanskje det er skjedd noe med batteriet med overoppheting eller lignende..

Har opplevd det. Mener en restart var alt som skulle til.

Ladekontakten lyser

Brettet har ligget til lading i 2 dager, uten å se ut som det tar til seg lading.

Har bedt henne å legge det kjølig, da de bor på Gran Canaria, og kanskje det er skjedd noe med batteriet med overoppheting eller lignende..

Lenke til kommentar

Ladekontakten lyser

Ladekontakten lyser

Problemet er at den ikke lar seg slå på i det hele tatt

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+32asd4f

Wireless adapter selges ikke lenger, tror jeg.

Nå er det kommet rykter om en Surface Pro 3, muligens 12".

http://www.wpcentral.com/surface-pro-3-real-specs-and-pricing-revealed

Kommer det en Surface med cirka 12" skjerm, som har rimelig spesifikasjoner og en skjerm som støtter Active digitizer(?), legger jeg ut min Dell XPS 12 på finn.no.

Surface Mini skal jeg ha "uansett". Det kommer an på stylusen som følger med.

Gleder meg til tirsdag. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Hva syns folket om SP3?

Jeg er solgt, hvert fall.

Synd vi må vente helt til slutten av august.

Lenke til kommentar

Imponerende greier egentlig, men jeg har pr. idag ikke noe behov for det. Klarer meg fint med mitt Surface 2.

Men helt klart et spennende produkt.

Eneste jeg er litt usikker på er om det har 4G eller ikke. I følge streamen og enkelte utlandske medier så har den 4G etter det jeg har forstått, men det er jo nesten ingen som nevner det i specsa.

Det er jo en ganske så viktig detalje om den faktisk har 4G da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Norske priser:
i3/64 GB: 6895 kr
i5/128 GB: 8645 kr
i5/256 GB: 11225 kr
i7/256 GB: 13375 kr
i7/512 GB: 16845 kr

Type cover: 1195 kr
Ekstra penn: 429 kr
Ekstra strømforsyning: 699 kr

Type cover i fargene rød, lilla, blå, sort og cyan.

Avventer bestilling. Håper det blir mulig med studentrabatt. Den var visst ikke klar ennå, ifølge msstore.no.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Definitivt Laptop-erstatteren min. Håper det blir lagt ut flere videoer som viser pennen i bruk. Det er det jeg interessert i.

Så fort MsStore får ut finger'n og legger ut SP3 med studentrabatt, skal jeg bestille SP3 i7/256 GB med rødt type cover.

Er det forresten noen som savner annonseringen av Surface Mini? Hadde virkelig håpet på det.

Lenke til kommentar

Jeg har orginale surface som jeg fikk via Microsoft Tyskland, hadde en iPad 3, nå har jeg en Ipad mini retina og en Nexus 7. Min mor stjal Surface nettbrettet, hun nektet å ta iPaden :p

Jeg skal ha meg en 3er når den kommer ut i Norge, spørsmålet er bare hvilken utgave.

Jeg beholder forøvrig iPad fordi jeg vil kvitte meg med iPhone 5s, og det er enkelte programmer den har som ikke er til Windows, og den er liten og lett.

Og ikke minst, har Boom Beach, eneste spillet jeg spiller :p

Lenke til kommentar

helt utrolig at Microsoft må inn for å få skikkelig sving på produktene. skulle tro at ASUS eller Lenovo samt Acer skulle klare å lage noe som Pro 3, men de er ikke i nærheten.

Pro 3 er så premium at jeg blir helt sliten.. rett og slett nydelig produkt. Magnesium for president! :)

Meget fornøyd med min Surface 2 64GB, men spørs om ikke den og Yoga 2 Pro maskinen min blir byttet ut med en Pro 3.. 798 gram! :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9871234

Jeg fikk vite av en ansatt i et IT firma at der er kommet et kraftigere nettbrett enn det kraftigste Microsoft Surface Pro, men jeg husker ikke hvilket. Jeg kan nevne det her om jeg treffer vedkommende igjen.

Er det noen andre som har hørt om dette? At nettbettet er kraftig er meget viktig om man vil utvikle nettsteder via nettbrettet.

Lenke til kommentar

Jeg fikk vite av en ansatt i et IT firma at der er kommet et kraftigere nettbrett enn det kraftigste Microsoft Surface Pro, men jeg husker ikke hvilket. Jeg kan nevne det her om jeg treffer vedkommende igjen.

Er det noen andre som har hørt om dette? At nettbettet er kraftig er meget viktig om man vil utvikle nettsteder via nettbrettet.

Det blir nei...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...