DementedAlbino Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Jeg hater nettleseren på RT. Er du innom en side og skal tilbake, så må en jo vente i en liten evighet da den skal laste inn siden på nytt. Det er utrolig irriterende, og nesten grunn nok til at jeg ikke gidder å bruke RT så mye som jeg skulle ønske. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 noen som har fått til HBO nordic på Surface 2 RT? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Det ble til at jeg handlet med en Surface 2 Pro 64 Gb på Elkjøp. Ble 3000 i mellom for å oppgradere fra Surface 2 inkl. nytt tastatur:) Så langt ser det bra ut. ca 35 gb ledig av 64 gb. + minnekort og 200 gb på Onedrive. Holder for meg. Meget rask i responsen. En liten kjekk detalj, er at det er USB port på laderen, for å kunne ladde ekstra enheter 1 Lenke til kommentar
stue Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Er det ingen som har kjøpt den nye docking stasjonen? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Er det ingen som har kjøpt den nye docking stasjonen? har store planer om det iallefall Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Er det ingen som har kjøpt den nye docking stasjonen? For få skjermutgonger. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Var på Elkjøp i dag å byttet inn Surface 2 Proen i en Surface 2 i stedet. Må si jeg ikke ble komfortabel med vekten, og fant ut at jeg ikke hadde behovet for en PC. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Er fortsatt meget fornøyd med Surface 2, kan ikke se hvordan bruk man normaltsett bruker en slik til. Skal rettferdigjøre å kjøpe pro utgaven Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Det var det som slo meg også. 90 % av min bruk er nettsurfing, litt Word, Excel og mail og film/serier Det som trakk meg unna pro versjonen ble rett og slett vekten, batteritid og lagringsplass Jeg hadde 64 gb versjonen, og det ble rett og slett for knapt for å kunne utnytte det som en PC, da måtte jeg minst ha hatt 128 gb versjonen som jo var 700 kr dyrere. Ikke alle programmene som lot seg installere på minnekort. Batteritiden ble jo betydelig bedre med den siste FW oppdateringen, men alikavell måtte jeg lade den hver dag. Vekten er jo betydelig høyere, og dermed også håndteringen av taben. Ellers var den jo veldig kjapp i bruk. Så er glad jeg er tilbake på Surface 2, heldigvis grunnet Elkjøp sin gode returordning gikk bytte prikkfritt, og jeg er glad jeg fikk testet behovet mitt for en Pro versjon. Som rett og slett ikke er tilstede Men må si jeg håper flere ser mulighetene med RT utgavene av Win 8, for det er ett veldig nyttig produkt i alle fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Sjekk ut FreedomCase. Virker som et ganske hendig etui for Surface. På Kickstarter. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 finnes der en facebook messenger app til RT? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Nei, men du kan åpne Facebook-appen, gå til meldinger og feste meldinger til startskjermen. Funker vel helt likt. Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 http://www.expert.no/datanettbrett/mssurfacewin8pro128gbtablet/p/9684/ Lenke til kommentar
Vetalas Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Har nettopp kjøpt meg en Surface Pro 2 128GB. Har gjort alle oppdateringer i Windows Update men sliter veldig med WIFI tilkoblingen, Mister ikke forbindelsen, men nettet er utrolig ustabilt og ofte stopper nettleser og programmer helt tilfeldig, Det kommer ikke opp noen feilmelding eller "begrenset forbindelse", nettet bare henger seg på en måte! Det eneste som løser problemet er en restart eller å skru wifi av og på igjen! Når den henger seg virker helt tilfeldig. Ofte fungerer kun chrome, mens nedlastinger i steam/orgin bare stopper! Driver versjon er: 14.69.24052.168 Marvell Avastar 350N Til opplysning har jeg aldri hatt problemer med dette på min stasjonære WIN7 PC, Galaxy S4 eller Panasonic Smart tv! Ruter er Asus RT-AC66U, Noen som har opplevd det samme og kan hjelpe med? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 (endret) Heisann Noen som vet om det går an å få kjøpt kickstand separert ? Har klart å bøy min og fått noen riper i den, noe som ødelegger helhetsinntrykket. Noe som har erfaringer med det? Vil helst ikke levere den bare for å få fikset det, er nokså lett å fikse selv. Er Surface pro 2 forresten Endret 6. april 2014 av toy_man Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Hvordan finner jeg ut om updqte 1 er installert? Står windows 8.1 pro her, men måtte registrere windows når den startet etter oppdateringsfilen var lastet ned. hhhmm.. å på surface 2'en går det ikke laste ned fra market. hhmm... Lenke til kommentar
thorkenneth Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Du oppdaterer fra Windows update, ikke fra marked Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Hvor lenge varer batteriet på deres Surface 2? Min klarer knappe 6 timer sånn ca, føler batteriet tappes veldig raskt. I tillegg blir den noe varm bak ved ren surfing på nettet, kan ikke erindre at 1`ern ble varm bak ved surfing, i tillegg til at batteriet varte mye lengre. Lysstyrken er satt til ca 30-40%, og bakbelysningen i tastaturet er slått av. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Min svigermor har fått ett problem med sin Surface 2 64 gb Hun får opp batterisymbolet som vist nedenfor Ladekontakten lyser Brettet har ligget til lading i 2 dager, uten å se ut som det tar til seg lading. Noen som har vært borti lignende? Har bedt henne å legge det kjølig, da de bor på Gran Canaria, og kanskje det er skjedd noe med batteriet med overoppheting eller lignende.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå