AllFather Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Appen fungerte fint på min RT (min mor stakk av med den for 4-5 måneder siden), mot Statoil. Lenke til kommentar
Firmus Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Fikk du brukt SMS-kode også? Jeg tror også det ville fungert greit hvis det ikke var for den ekstra sikkerheten. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 SMS Jeg testet nettopp på vanlige pcen (bruker samme app), der går det fint også. Men jeg går først via Internett , brukernavn og pin der, så taster jeg inn sms kode. Når jeg trykker på et program så starter reciever, kanskje det er forskjellen ? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Hvordan klarer førstegenerasjon av Surface seg? Hva mister en ved kjøp av den kontra surface 2? Den ligger jo til ganske grei pris nå, 2490,- for Surface 1 RT 64 GB, men er det ett bra kjøp eller bare tull nå som surface 2 er ute? Endret 7. desember 2013 av svortevik Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Egentlig mister du ikke noe veldig viktig, Tegra 4 mot Tegra 3 i RT, 1920x1080 mot 1360x768 på RT i skjermoppløsning Og en kickstand som bare har en vinkling mot Surface 2 som har 2 vinklinger Absolutt ikke dyrt, Surface2 koster jo 2000 kr mer enn RT med 64 Gb, så er absolutt verdt ett kjøp Endret 7. desember 2013 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg synes Surface 1. gen ikke er noe lurt kjøp vs Surface 2 - grunnet prosessorhastigheten. Det merkes at Surface 1. gen er treig når den skal gjøre en del forskjellig. Lenke til kommentar
Fraberg Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Surface 2 har også USB 3.0 Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Noen som vet om jeg får redigert filmer fra gopro-kamera på surface 2(rt)? Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Hvilke video app anbefales til surface 2? Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Fungerer ikke plex bare til streame? Hadde tenkt å se film på flyet, og i juleferien. Vil at vlc skal komme NÅ. Endret 14. desember 2013 av MoLvII Lenke til kommentar
Fraberg Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Bruker mobile.HD for å spille av film, ex mkv. Ellers er det bare å vente på at vlc kommer til rt. Plex er for streaming, det bruker jeg både på surface og på apple tv og det er best til den oppgaven. 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Oppløsning på TV Jeg vil bruke min Surface Pro 2 på TV, trådløst, med god oppløsning. Tester med Air Parroy mot Apple TV men da vises ikke hele skjermen. Noen gode løsninger? DNLA sier google noe om men jeg vil bruke både Power Point, Excel og VLC. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Oppløsning på TV Jeg vil bruke min Surface Pro 2 på TV, trådløst, med god oppløsning. Tester med Air Parroy mot Apple TV men da vises ikke hele skjermen. Noen gode løsninger? DNLA sier google noe om men jeg vil bruke både Power Point, Excel og VLC. Miracast. netgear ptv3000? Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Takk, men vil helst klare meg uten nok en dings. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Skjønte ikke helt problemet med DLNA ? Lenke til kommentar
Fraberg Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Oppløsning på TV Jeg vil bruke min Surface Pro 2 på TV, trådløst, med god oppløsning. Tester med Air Parroy mot Apple TV men da vises ikke hele skjermen. Noen gode løsninger? DNLA sier google noe om men jeg vil bruke både Power Point, Excel og VLC. Hvis du har surface pro så skal du kunne installere xbmc som har airplay. Men sending av skjermbilde tror jeg ikke du klarer uten en ekstra dings. Endret 14. desember 2013 av Fraberg Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Takk. OK, men får jeg sendt skjermbildet mitt via Airplay med XBMC? Er ikke det tilsvarende Plex? DNLA er vel også noe som krever en "server" på Surface som sender mediefiler til TV. Lenke til kommentar
Argonyon Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Fungerer Surface 1 cover/tastatur til Surface 2? Er ute etter å spare penger der det er mulig i julehandelen. Lenke til kommentar
Fraberg Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Takk. OK, men får jeg sendt skjermbildet mitt via Airplay med XBMC? Er ikke det tilsvarende Plex? DNLA er vel også noe som krever en "server" på Surface som sender mediefiler til TV. Du får ikke sendt skjermbildet med airplay fra en Windows enhet, bare mediefiler. DLNA er en delingsstandard primært brukt for å dele mediefiler på et hjemmenettverk. Med andre ord så kan du spille av dine filmer trådløst fra en pc på en tv som har dlna (i de formatene tven støtter). Med andre ord så skal det ikke kreve annet enn at tven din støtter det og at hjemmedeling er slått på maskinene dine. Du kan lese artikler om hvordan sende skjermbildet ditt til en tv på nett: http://www.digitaltrends.com/computing/google-chromecast-is-it-the-cheapest-mirroring-option/ Det enkleste alternativet ditt siden det ser ut som om du har en Apple Tv er Air Parrot, men det har du jo prøvd. ellers er jo det som nevnt ovenfor mulig å kjøpe en slik netgear sak http://www.youtube.com/watch?v=0u6aBP31F-E http://www.idg.no/pcworld/article279412.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå