TheMoonMan Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 Etter alt jeg kan skjønne får man 20% rabatt på alle varer på Expert på torsdag og fredag ved kjøp med mastercard hvis du er DnB kunde. Det gir: Surface Pro 2 256 gb til 8400,- kr Surface Pro 2 128 gb til 6400,- kr Må si det frister veldig.. vet ikke om dog det er verdt å oppgradere fra min RT men.. Ifølge Expert sine nettsider er det vel så og si ingen expertbutikker som har den på lager. Og nettprisene kan vel også variere fra butikkprisene, for tilbudet gjelder ikke nettkjøp. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Ifølge Expert sine nettsider er det vel så og si ingen expertbutikker som har den på lager. Og nettprisene kan vel også variere fra butikkprisene, for tilbudet gjelder ikke nettkjøp. Joda, men det er jo bare å bestille den i butikk, det er nærmest ingen butikker som har Surface inne uannsett, ihvertfall ikke 256, så vente må man nesten uannsett. Butikkprisene er nok det samme, eller så fikser nok Expert prisen. Endret 29. oktober 2013 av MrLG Lenke til kommentar
tigerntommy Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 SKYDRIVE ? Ble fortalt at en skulle få 250 GB gratis i to år ved kjøp av ny Surface 2. Har berre 7 gb på kontoen. Er det noe man må registrere for å få det eller er det noe jeg har misforstått Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Ligger en lapp i esken med adressen du logger deg inn på med en redeem kode du bruker for å få 200 gb ekstra Lenke til kommentar
Hornsalt Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Da er min Surface Pro 2 128gb på vei. Noen som har noen smarte "must-have" instillinger eller apps? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Kjøpte Surface Pro 2 256 gb på Expert i går, med 20 % rabatt. Ingen ventetid heller! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Er det noen her som har oppgradert fra Surface RT til Surface Pro 1 eller 2?Har så sykt lyst å oppgradere til surface pro 2, selv om jeg vet behovet ikke er der Lenke til kommentar
Membership Expired Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Jeg fikk kommet meg innom Expert idag, men de hadde den ikke inne. Fikk bestilt og betalte i dag. Litt ventetid hadde det blitt uansett hvis jeg hadde bestilt fra MS, noe jeg akkurat skulle til å gjøre før jeg kom innom denne tråden. 20% rabatt på 256GB versjon og Type Cover 2 blir ca. 2300kr spart btw: rabatten på DnB Mastercard blir ikke trukket fra i kassen, det er DnB som trekker dette fra regningen.... Endret 2. november 2013 av Membership Expired Lenke til kommentar
Membership Expired Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 SPM: USB porten på Surface 2 Pro, klarer den å gi nok strøm til en 2,5" hdd med kun 1 USB? Galaxy Tab2 klarer ikke det via en overgang. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Ja, det klarer den. Min Surface 2 klarer å dra disken helt fint:) Lenke til kommentar
Membership Expired Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Takk for hurtig svar. Da kan jeg selge unna den kjedelige Samsung PC'en jeg kjøpte like før sommeren Lenke til kommentar
pellefant Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Gir Surface Pro 2 256GB terningkast 6 :-) med tanke på dagens dato. Etter å hatt den noen dager. Tenker tilbake på den "Leca blokken" eg kjøpte for noen år siden til 20 - 30 tusen ;-( Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Sliter litt med Windows store. Står jo på nettet at det er rundt 75000 apps tilgjengelig, men jeg får ikke opp i nærheten av det. Er det noen innstillinger jeg må gjøre? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Få frem charmsbar mens du er i store. Velg instillinger, og slå av "gjør det enklere å finne lokal programvare" eller hva det en nå heter 1 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Hmmm.. hvordan nå få Google som std. søkemotor? Trikset med å velge annet land fungerer ikke lengre.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Hmmm.. hvordan nå få Google som std. søkemotor? Trikset med å velge annet land fungerer ikke lengre.. Åpne IE i skrivebordsmodus og endre i innstillingene der. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Åpne IE i skrivebordsmodus og endre i innstillingene der. Nytter ikke Edit: fant den nå ved å velge English UK Endret 4. november 2013 av Stig-Arne Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Prøv å sette språk til English UK. Edit: Ser visst ut at du fikk det til. Endret 4. november 2013 av Havardu Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Prøv å sette språk til English UK. Edit: Ser visst ut at du fikk det til. Som regel har det funket med Engelsk USA, men tydeligvis gjør det ikke det lengre. Bestillte meg Type Cover 2 i går fra MS. Spent på det ja Lenke til kommentar
Hornsalt Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Veldig gode nyheter! 25% bedre batteritid med ny firmware! http://www.anandtech.com/show/7478/microsoft-surface-pro-2-firmware-update-improves-battery-life Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå