indahla Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Vel eg bestilte Surface Pro 2 256 8 Hos Siba Ifølge Siba : Din order är förhansbokad och skickas från oss dagen innan releasedatum. Lyger de ? Hvis release er noen uker etter så lyver de ikke, nei.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Men SIBA påstår at de har den PÅ LAGER. Det er noe annet enn å si at den sendes noen dager etter release. Lenke til kommentar
pellefant Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Men SIBA påstår at de har den PÅ LAGER. Det er noe annet enn å si at den sendes noen dager etter release. ordre status er endret fra : Din order är förhansbokad och skickas från oss dagen innan releasedatum. Til: Din bestilling er under behandling. Så da er den vel på vei til å sendes :-) Ser også Microsoft Surface Pro 2 - 256 GB - first unboxing Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Kjenner jeg gleder meg! 1 Lenke til kommentar
mortenaa Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Forhåndsbestilte Surface Pro 2 256GB 24 september. Den skulle sendes innen 21 oktober, men nå sier de den ikke kommer før 29. Oktober. Skuffa :-( Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Hvor bestillte du den fra? Lenke til kommentar
mortenaa Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Hvor bestillte du den fra? direkte fra microsoft Lenke til kommentar
pellefant Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Hos Siba ordre status er endret fra : Din order är förhansbokad och skickas från oss dagen innan releasedatum.(Som er i dag 21.10.13) Til: Din bestilling er under behandling. 21.10.13 Ordrestatus Din beställning är restnoterad. Vi har beställt produkten från vår leverantör och leverantiden kan då bli upp emot 14 dagar, i enstaka fall längre. Vid frågor kontakta vår kundtjänst. Ringte kundetjeneste de skulle ringe tilbake noe de enda ikke har gjort. Vel her skulle varen leveres 21.10.13 og den 21.10.13 finner de ut at de må bestille varen inn selv ???? Skuffet :-( Redigert kansje det er 1 Type Cover 2 som eg også betilte som er i rest ? Endret 21. oktober 2013 av pellefant Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Tenker jeg oppdaterer fra dagens Surface Rt til en Surface 2 32 GB. Med muligheten for minnekort ser jeg ikke nødvendigheten med så mye internminne Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Tror det blir en Surface 2 32GB på meg og Har lyst på en med innebygd 3G/4G men gidder ikke vente. Har du noen erfaringer med bruk av USB 3G modem med Surface RT? Tenker jeg oppdaterer fra dagens Surface Rt til en Surface 2 32 GB. Med muligheten for minnekort ser jeg ikke nødvendigheten med så mye internminne Hvis de kommer med en 3G utgave får jeg vel bare dumpe den "gamle" på dama og kjøpe en til Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Hos Siba ordre status er endret fra : Din order är förhansbokad och skickas från oss dagen innan releasedatum.(Som er i dag 21.10.13) Til: Din bestilling er under behandling. 21.10.13 Ordrestatus Din beställning är restnoterad. Vi har beställt produkten från vår leverantör och leverantiden kan då bli upp emot 14 dagar, i enstaka fall längre. Vid frågor kontakta vår kundtjänst. Ringte kundetjeneste de skulle ringe tilbake noe de enda ikke har gjort. Vel her skulle varen leveres 21.10.13 og den 21.10.13 finner de ut at de må bestille varen inn selv ???? Skuffet :-( Er jo det jeg har sagt - 256GB-versjonen kommer først et par uker etter release. Men synd om man har fått en annen beskjed først så klart, skjønner det :/ Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Tror det blir en Surface 2 32GB på meg og Har lyst på en med innebygd 3G/4G men gidder ikke vente. Har du noen erfaringer med bruk av USB 3G modem med Surface RT? Hvis de kommer med en 3G utgave får jeg vel bare dumpe den "gamle" på dama og kjøpe en til Nei dessverre, har vurdert å vente, men behovet er så lite at hotspot fungerer godt nok for meg. Men enn så lenge finnes det vel ingen lette løsninger for modem til RT utgavene. Lenke til kommentar
pellefant Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Er jo det jeg har sagt - 256GB-versjonen kommer først et par uker etter release. Hvor har du det fra? Butikkene har jo hatt forhånds bestillinger til leveranse releas dato. Ser også Siba Alnabru har den på lager NÅ: http://www.siba.no/product/15311987/surface-pro-2-256gb- Lagerstatus i butikk Unboxed allerede Tyskland Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Jeg skal ha en presentasjon av Surface Pro 2 i morgen, også lurer jeg på noe i den forbindelse. Hva er det som gjør at dere kjøper dette nettbrettet istedet for andre nettbrett? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Mulighetene er vel en av hovedgrunnene. Hvor lett det er å skrive ut, overføre bilder fra kamera, full officepakke, som nå ble komplett med Outlook, type og touch cover. En annen veldig viktig ting er miljøet er det samme som jeg har på pcen (win8) Har prøvd så mange forskjellige brett av android, ca 6 forskjellige modeller, så når surface kom ble jeg endelig fornøyd med ett brett Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Hvor har du det fra? Butikkene har jo hatt forhånds bestillinger til leveranse releas dato. Ser også Siba Alnabru har den på lager NÅ: http://www.siba.no/product/15311987/surface-pro-2-256gb- Lagerstatus i butikk Unboxed allerede Tyskland Jeg har det fra ingensteder utenom det jeg vet om tilgjengeligheten, sammen med det at Microsoft selv sender etter release ref denne tråden, samme med din forhåndsbestilling hos SIBA. Så det var egentlig 2+2..men når Siba Alnabru har inne, så tar jeg mao feil . Veldig rart at Siba Alnabru har på lager egentlig, da burde jo du fått av det partiet.. Ringe de og høre om de kan endre til butikk? Så du slipper å vente? Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Noen som vet hvor mye ledig plass man har på forskjellige versjonene av Surface Pro 2? Lenke til kommentar
Nicho6292 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Er det billigere å kjøpe 64gb varianten med et sdkort i forhold til å kjøpe 128gb varianten? Lenke til kommentar
Jonoleon Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Heihei Forum! Jeg er helt ny her, men tenkte jeg skulle kaste meg på tråden Ser det er et par her som har forhåndsbestilt og som er usikre på levering. Jeg forhåndsbestilte et stk Surface Pro 2 256GB dagen den ble lagt ut til forhåndsbestilling. Jeg var selv veldig usikker på når den skulle komme, siden den egentlig skulle komme 22., men jeg fikk mail om at det kunne hende jeg måtte vente til 29. Helt til NÅ. Jeg fikk leveringsbekreftelse nå om at den var på vei, og kommer antakeligvis i morgen eller onsdag Gleder meg! Lenke til kommentar
pellefant Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 men når Siba Alnabru har inne, så tar jeg mao feil . Hei hei! Endelig hadde eg rett i noe :-) Det var fargen på Type cover de ikke hadde inne på ordren min endret fargen så nå skal den være på vei :-) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå