Jada-jada Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Prisene var høy men ikke sammenlign slikt... blir for dumt Blir det samme som å sammenligne en Lada klar for skroten og en ny Mercedes kun fordi de har samme størrelsene på felgene. Når ble Surface sammenlignet med Mercedes egentlig? Alle Windows brett er vel i grunn kalt skrot ihvertfall med RT. Jeg hadde aldri kjøpt et Windows brett men når man kaster det etter meg å ber på sine knær om å ta det imot er jeg høflig nok til å si ja. Med tanke på at w511 idag koster 4700,- er vel det en rimelig beskrivelse av tilbudet jeg fikk. Uansett w511 leverer veldig bra det med Windows sine begrensninger til å være. Meen skal jeg storkose meg faller heller valget på et av de tre andre brettene jeg har i samlingen min.. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Prisene på Surface Pro 2: 64 GB - 7299 kr 128 GB . 8099 kr 256 GB - 10 499 kr 512 GB - 14 599 kr Au. Lenke til kommentar
stue Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Har en Surface Pro nå, og bruker den som eneste maskin. Veldig fornøyd. Lurer på å skaffe en surface RT maskin, og ser man kan forhåndsbestille den nye nå. Er det noe poeng i det? Ser at den selges fra microsoft store norge. Men er kanskje like greit å handle fra Elkjøp eller Lefdal. Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Har en Surface Pro nå, og bruker den som eneste maskin. Veldig fornøyd. Lurer på å skaffe en surface RT maskin, og ser man kan forhåndsbestille den nye nå. Er det noe poeng i det? Ser at den selges fra microsoft store norge. Men er kanskje like greit å handle fra Elkjøp eller Lefdal. Til tross for at de fremstår som veldig bra... egen produktklasse så tviler jeg på det blir stoooor kø når butikkene får de inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Bare hos meg lilla type cover 2 står som utsolgt? Det blir nok Surface Pro 2 128 GB på meg. Selv om RT-en er megastilig. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 For meg var alle andre farger en sort utsolgt, så jeg bestilte ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Samme her. Lilla cover og sølv Surface 2 hadde vært kult, synd Proen er kun i sort. Nye rykter angående Surface mini. Today CNET reported some more information on it, The device is expected to have a 7.5-inch display. its an RT tablet with a 4:3 aspect ratio and a 1,400×1,050 resolution display. could be 3G/4G capability There is no firm release date, but DisplaySearch previously told CNET that mass production is expected in the first quarter of next year. Its not clear if production-schedule plans have changed since that initial report. Price less than $449 Ja takk til en 4:3-skjerm. Endret 25. september 2013 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
indahla Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 $449..? Må nok komme ned mot $300 om den skal selge noe. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Finnes det noen som helst tynn penn som fungerer på surface rt? Jeg ser at når jeg skriver med fingeren blir linjene tynne, skulle hatt en penn som gjør det samme, men alle pennene som selges har en svært tykk del. Vet noen om det går an å bruke en tynn løsning? EDIT: Ser ut som jeg kanskje har funnet en brukbar løsning http://www.youtube.com/watch?v=akAmrBtTUuQ Endret 1. oktober 2013 av MrLG Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Surface 2 bestilt! Lenke til kommentar
stue Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Venter til lanseringen av ipad 5 for å se hva de kommer med Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Surface 2 bestilt! Jeg og dama skal bestille Surface 2 selv. Litt usikre på om det blir Pro eller ikke...frister mest med Pro, har benyttet meg mye av Pro 1 og det er utrolig deilig å ha alle mulighetene slik som den har Du bestilte ikke Pro mao? Endret 10. oktober 2013 av TheMoonMan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Nei, det blir ikke Pro. Det skal brukes til Word og OneNote i skolesammenheng. Men det blir et nettbrett med Windows 8 (ikke RT) på meg: Dell Venue 8 Pro. (Jeg hadde jo Surface RT, før jeg gav den til mor. Har fått låne det denne uka, og merker med en gang at jeg hadde savnet det. Et herlig nettbrett.) Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 Ett par spørsmål, siden jeg egentlig bare har erfaring med Surface Pro. Kan man bruke webspilleren til Spotify på RT? I og med at det ikke finnes en egen applikasjon. Har den flash? Antageligvis må den ha det for å bruke Spotify på web. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Det funker som bare det. Bare husk å bruke skrivebordsversjonen av IE. IE 10 og 11 i RT støtter Flash. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 Litt nysgjerrig på det kommende brettet til Nokia også, så lurer på om jeg hviler på laugbærene frem til deres Nokia World. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hvis det kommer noen spennende wp8-tlf på 4,5-5" med full HD, så tror jeg det blir retur på 1020'en jeg har bestilt meg. også spennt på lumia nettbrettet:) Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2013 1520 er antageligvis full HD, men 6". Det er likevel en telefon jeg gleder meg til å se, og den er absolutt aktuell for min del Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Da var Win 8.1 lagt inn. Liker det jeg ser 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Jeg venter på at Pro 2 256GB skal komme inn i butikkene. Tiden går litt sakte, synes jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå