Stig-Arne Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Slik jeg forstår det så er det snakk om Outlook som i Office pakken, dette er ikke metro app, men skrivebordsversjonen på lik linje med Excel, Word osv. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Ah, da forstår jeg. Altså en slik app som man hadde med Office 2010. Lenke til kommentar
CrossfireX Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Er det noen som har fått RT til å fungere med en ekstern Blue-Ray eller DVD spiller? Og i så fall hvilken programvare/app ble benyttet for avspilling iom at RT ikke har Media Player? Lenke til kommentar
tkm Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Nå er prisen på Surface RT satt ned i microsoft store Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Da har man altså funnet seg en torrent klient til RT`en. Ikke fått testet den skikkelig ennå, da nettverket jeg er på sperrer for torrents Fant også en god oppskrift for å opprette hotspot på RT`en, det fungerer helt knall. Ennå flere grunner til å være knall fornøyd med RT brettet Lenke til kommentar
indahla Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Navn på klienten og link til oppskriften? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Torrent RT. Har som sagt ikke fått testet den skikkelig, da jeg tror at nettverket her jeg er nå er sperret for slik trafikk Oppskriften til Hot Spot er en app ved navn Wi-Fi Hotspot Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Torrent RT. Har som sagt ikke fått testet den skikkelig, da jeg tror at nettverket her jeg er nå er sperret for slik trafikk Oppskriften til Hot Spot er en app ved navn Wi-Fi Hotspot Er den Hotspot appen gratis? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Den er gratis. Er som sagt bare en oppskrift på hvordan man setter opp hotspot på RT.Gjør ingenting annet. Fungerer meget bra, men opplever at nettverket går ned etter en stund, selv om taben aldri går i hvilemodus, da må jeg inn å sette opp nytt nettverk med nytt navn Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Hei! Er det noen som vet om en måte å koble Surface til PC-en på? Jeg har testet med en USB til USB kabel, men jeg kunne ikke finne Surfacen på PC-en. Jeg skal forresten overføre en film til tableten som jeg har lastet ned på PC-en... Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Mener du først å laste filmen opp til en eller annen skyløsning for så å hente den ned igjen til Surfacen? Eller er det snakk om en app lar meg overføre filen fra PC-en dirkete til Surfacen via nettverket? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Overføre filmen via hjemmenettverket. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Mener du først å laste filmen opp til en eller annen skyløsning for så å hente den ned igjen til Surfacen? Eller er det snakk om en app lar meg overføre filen fra PC-en dirkete til Surfacen via nettverket? Det fine med surface er jo nettopp den gode kompatibiliteten med nettverk. Så om Surfacen og pcen du har filmen på er på samme nettverk, så kan disse lett overføres. På PCen er det enklest å dele mappa med filmen i. Så på Surfacen går du på min datamaskin i skrivebordsmodus og velger nettverk i llista til venstre. Da skal pcen som er på samme nettverk dukke opp og mappa du har delt ligger der. Så er det bare kopier og lim. Lenke til kommentar
Fraberg Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Hva med en minnepinne? Den har jo USB port, er filen stor er det bare snakk om at pinnen er formatert i riktig format. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Ser der ja! Nå fikk jeg det til. Takk skal dere ha! Fraberg: Jeg foretrekker å ha alt innholdet mitt på selve tableten ettersom jeg da slipper å drasse rundt på en minnebrikke hver gang jeg skal se på film... Lenke til kommentar
Fraberg Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Fraberg: Jeg foretrekker å ha alt innholdet mitt på selve tableten ettersom jeg da slipper å drasse rundt på en minnebrikke hver gang jeg skal se på film... Er med på den. Tenkte minnepinne for å flytte filen over, kan gå litt fortere enn å overføre over wifi. Alternativet er å ha filmene lagret på en bærbar disk slik at det blir lettere å legge inn på surface. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Er det noen som vet om pennen som følger med på Pro versjonen fungerer på RT også? Lenke til kommentar
Fraberg Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Er det noen som vet om pennen som følger med på Pro versjonen fungerer på RT også? Nei. Den fungerer bare med Pro. På RT fungerer bare vanlige kapasative penner, slik som du kan bruke på ipad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå