Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

https://www.bankid.no/Dette-er-BankID/BankID-pa-mobil

Hvem kan få?

For å få BankID på mobil må du være kunde i Nordea, DNB, Skandiabanken, Eika-bankene eller SpareBank1-banker, og du må ha mobilabonnement hos Telenor, Djuice, Talkmore, Hello Norway*, Phonero*, Telipol eller Dipper.

(*husk å bestille nytt SIM-kort fra operatør).

Tele2, One Call, MyCall og Network Norway og 22 nye banker tilbyr snart BankID på mobil til sine kunder. Flere operatører og banker vil lansere tjenesten de nærmeste månedene.

Disse 22 bankene skal få BankID på mobil:

• Sparebanken Vest

• Sparebanken Sør

• Sandnes Sparebank

• Sparebanken Sogn og Fjordane

• Sandnes Sparebank

• Sparebanken Pluss

• Fana Sparebank

• Helgeland Sparebank

• Spareskillingsbanken

• DSS bankene

• Landkreditt Bank

• Lillesands Sparebank

• Etne Sparebank

• Skudenes & Aakra Sparebank

• Luster Sparebank

• Flekkefjord Sparebank

• Haugesund Sparebank

• Søgne og Greipstad Sparebank

• Voss Sparebank

• Gjensidige Bank

• BN Bank

• KLP Banken

:)

Lenke til kommentar

Man må kjøpe det som passer seg , jeg har iPad "3" , den byttet jeg ut med en Surface RT fordi den passet meg bedre, jeg likte at jeg kunne putte i kortet til kameraet mitt og plugge i USB ting.

Jeg liker også interface og skikkelig Office pakke.

Så har du testet og er fornøyd, gå for det :)

Lenke til kommentar

Det tvil jeg på. Google har ennå ikke sagt noe når, eventuelt om de skal lasere sine apper til Windows 8/RT. Det er likevel tenkelig at de andre mindre aktører kommer med sine nettlesere, men jeg tror det skal mye til å gi IE 10 skikkelig konkurranse...

Lenke til kommentar

En ting jeg undrer litt på, er hvorfor ikke nettbutikker som komplett.no fører surface? Forsøkte å spørre dem på facebook, men eneste svaret de ga var at de ikke hadde anledning til å føre alle varer... uansett hvor god de var. Synes nå dette var litt merkelig svar igrunn, eller er det bare jeg som er så sær som liker min surface så godt?

Lenke til kommentar

Eg skjønar det ikkje sjølv. Eg veit ikkje om det er MS som nektar butikkane å ta det inn eller om dei ikkje vil ta det inn sjølv. Det er knapt ingen merksemd om Surfacen i heile teke nokon plass. Elkjøp hadde Surface Pro i berre nokre få, utvalde butikkar når den vart lansert her i landet, men lanseringa var jo so stille at det sikkert ikkje var so mange som kjøpte den.

Vil ikkje MS selje produktet sitt?

Lenke til kommentar

Man kan jo undres, gleder meg over min RT hver dag som går. Bare det å skulle gjøre enkle ting som å overføre bilder fra kamera til taben med USB kabel er jo såre enkelt. Når jeg kjøpte min RT på Elkjøp så fikk jeg beskjed om at dette var noe de skulle satse stort på..... men man hverken hører eller leser noe om det.

Lenke til kommentar

Kunne ikke tenke meg å ha tab med noe annet enn Windows. Strålende fornøyd! Skjønner ikke helt hvorfor ikke fler går for det. Widescreen-formatet på det er også genialt.

Hvor mange nettbrett har du egentlig erfaring med? En meget rar uttalelse syntes jeg da Windows ligger milevis etter både IOS og Android med tilbud og muligheter.. Kvaliteten på IPad og flere av Android brettene er også vel vel så bra. Jeg personlig har IPad 4, Galaxy Note 8 og Lenovo ThinkPad Tablet 2 altså alle 3 plattformer og Windows brettet blir definitivt brukt minst da det rett og slett er kjedelig.

Lenke til kommentar

Hvor mange nettbrett har du egentlig erfaring med? En meget rar uttalelse syntes jeg da Windows ligger milevis etter både IOS og Android med tilbud og muligheter.. Kvaliteten på IPad og flere av Android brettene er også vel vel så bra. Jeg personlig har IPad 4, Galaxy Note 8 og Lenovo ThinkPad Tablet 2 altså alle 3 plattformer og Windows brettet blir definitivt brukt minst da det rett og slett er kjedelig.

Har fiklet en del med ipad og har hatt Android-tlf i et par år. Har testet noen Android-brett og synes det er rimelig likt som telefonen min.

Usikker på om jeg vil ha en Windows-phone.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...