Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

USB-modem får du hos teleoperatøren din. Om det krever programvare, spørs det om det funker.

Lenke til kommentar

De aller fleste telefoner i dag kan brukes som et trådløst nett ved at de deler mobilnettet til andre enheter. Er dette en mulighet for deg eller vil du helst unngå det?

Dette er en mulighet! Det er noe sånt jeg tenkte på. Hvordan får man gjort dette med s3?

Lenke til kommentar

Så sant menysystemet er noe lik min Note 2:

Innstillinger > Flere innstillinger (under trådløst og nettverk) > Internettdeling og portabelt hotspot > Portabelt Hotspot > slå på og velg deretter Konfigurer-knappen. Sett passord og navn på nettverket, så er du i grunn good to go. Fungerer fint på min Surface.

Lenke til kommentar

Satt å undret her en kveld, bar brukt Surface RT noen måneder nå, men må si jeg så og si aldri har brukt Modern UI delen noe særlig.

Går alltid til skrivebordet for å surfe på internett og lignende.

Med en blåtann mus så synes jeg dette fungerer som en drøm, men selv med bare touch fungerer det også knall.

Enn dere andre, hva bruker dere mest av?

Lenke til kommentar

Så sant menysystemet er noe lik min Note 2:

Innstillinger > Flere innstillinger (under trådløst og nettverk) > Internettdeling og portabelt hotspot > Portabelt Hotspot > slå på og velg deretter Konfigurer-knappen. Sett passord og navn på nettverket, så er du i grunn good to go. Fungerer fint på min Surface.

Funket med en gang bare jeg koblet brettet fra wifi først. Takk!

Lenke til kommentar

Satt å undret her en kveld, bar brukt Surface RT noen måneder nå, men må si jeg så og si aldri har brukt Modern UI delen noe særlig.

Med en blåtann mus så synes jeg dette fungerer som en drøm, men selv med bare touch fungerer det også knall.

bruker aldri skrivebordet, ser verre ut, og er ukomfortabelt med touch. Ellers savner jeg en alternativ browser..

Lenke til kommentar

Jeg bruker nesten bare Modern UI. Bruker kun skrivebordet når jeg redigere Office-dokumenter eller lignende.

Jeg må si at jeg virkelig liker MUI, og IE 10. Noen har nevnt her i tråden at de savner en alternativ browser, men jeg synes IE 10 går som en drøm. Den er både rask og enkel og bruke, samtidig som den har mange nyttige funksjoner. Overall veldig fornøyd med mitt kjøp av Microsoft Surface.

Er det forresten mange som har kjøpt seg Pro-versjonen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Hvor mye kan jeg ta for et pent brukt (i en måned) type cover (hinter om at det er til salgs)?

Selger Surface RT til mor, men hun får kun med touch coveret, og jeg tror jeg hopper over denne generasjonen Surface Pro.

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe meg et Surface. Eneste spørsmålet er hvilken eg skal gå for. RT eller Pro? Bruker Mac til daglig, men er så mye greiere å dra et "brett" med på jobb. Trenger at dei fleste programene fungerer. Nettbank, skriving osv osv. Ser også endel på film så er greit med Netflix å :)

Lenke til kommentar

Har stort sett greid meg fint uten :)

Mot jobb har cisco egen app, mot nettbank bruker jeg bankid mobilen, og kan egentlig ikke komme på sist jeg trengte Java til noe spesielt annet :)

iPad støtter heller ikke Java , hvis det er et alternativ du tenker på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...