Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Microsoft.no har en kampanje på Surface RT.

Fra 15.05 - 30.06 har de en kampanje der man får med et gratis Touch eller Type Cover når du bestiller en Surface RT.

Se Microsoft.no

Edit: spesifisert RT

Endret av TheMoose
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men berre RT, ser det ut som.

Pro er jo ikke tilgjengelig i Norge ennå...

Microsoft.no har en kampanje på Surface.

Fra 15.05 - 30.06 har de en kampanje der man får med et gratis Touch eller Type Cover når du bestiller en Surface.

Se Microsoft.no

Det kan tyde på at salget går forholdsvis dårlig...
Lenke til kommentar

Kickback og tilbud får man fra mange kjente leverandører hele tiden. Men nei, salget av Surface er neppe gått veldig bra.

Spesielt gjelder dette Surface RT. Pro-versjonen har dratt opp tallene betraktelig i statene... Tipper at situasjonen er noe av den samme her i Norge også.
Lenke til kommentar

Spesielt gjelder dette Surface RT. Pro-versjonen har dratt opp tallene betraktelig i statene... Tipper at situasjonen er noe av den samme her i Norge også.

De kjører denne kampanjen i flere land. Feks i England. Jeg tror det vil si at det nærmer seg ny lansering

Lenke til kommentar

Godt tenkt! Det er faktisk ikke umulig...

Håper det, jeg kjøper ikke Surface før den får Haswell! Håper bare ikke det tar 40 år før den kommer til Norge, denne generasjons "Pro" utgaven er jo ikke lansert engang .. fuck :hm:

Lenke til kommentar

Jeg sliter med at min Surface ikke kan ligge mer enn 1-2 dager (uten bruk) før den er tom for strøm.

Når jeg skal legge den fra meg pleier jeg enten å trykke en gang på power-knappen eller bare lukke inntil tastaturet.

Noen tips om hva jeg kan gjør for at den skal holde lengre på strømmen i "dvale"?

Hva prisene på Surface Pro?

Pris for 64 GB: 6690 kroner

Pris for 128 GB: 7390 kroner

Lenke til kommentar

Jeg sliter med at min Surface ikke kan ligge mer enn 1-2 dager (uten bruk) før den er tom for strøm.

Når jeg skal legge den fra meg pleier jeg enten å trykke en gang på power-knappen eller bare lukke inntil tastaturet.

Noen tips om hva jeg kan gjør for at den skal holde lengre på strømmen i "dvale"?

Pris for 64 GB: 6690 kroner

Pris for 128 GB: 7390 kroner

Det var ikke så å ille. Trodde egentlig at begge kom til å ligge en del hundrelapper høyere...
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Åpne charms, trykk på nettverk og slå på flymodus. Ja, jeg gjør det hver gang. Tar to sekunder, jeg kan leve med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...