Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andre som sliter med wifi her? Har lest en del om tilkoblingsproblem rundt om på nett, men det har ikke vært nevnt her inne.

Problemet oppstår etter dvale, får opp tilkobling begrenset. Har 2 nettverk, som regel nytter det å bytte til det ene, men ikke alltid

Lenke til kommentar

Hvordan er det med App utvalget på RT?

Har lyst til og skaffe meg en, men vet ikke om jeg skal gå for den eller iPad?

iPad liker jeg generelt sett ikke, men App Store har best utvalg.

Surface liker jeg, men usikker på Windows Store.

Lenke til kommentar

Har noen prøvd å ta Surfacen (RT) i bruk på ekstern skjerm? Prøvd med en 42" full HD LG TV jeg har stående, men det ble hakket, tregt, mistet oppløsning og tekst osv ble vanskelig å lese. Prøvde å spille Rayman, men det kjørte i noe lignende 3-5 fps. Lurer på om kabelen min er dårlig, men hvordan oppleves det for andre?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Ser en del fotball via Sumo-appen på en 37". Funker som fjell.

Har spilt et par spill også, ingen problemer.

Lenke til kommentar

Bruker du skjermen som duplikat da, eller bruker du den som en erstatter? Type at skjermen på Surfacen blir svart/inaktiv? På hjemmeskjermen mister teksten på appen osv detalj og noen av dem blir regelrett vanskelig å lese. Helt fint på Surfacen, men grusomt på den eksterne, dupliserte skjermen.

Lenke til kommentar

Har naturligvis ikke så mye som et brett som har vært ute i mange år, men spørsmålet er vel hva du trenger og/eller vil ha :)

Jeg har begge deler , og bruker Surface mest :)

Trenger noen spill, bra musikkprogramm ( Om ikke Windows RT har noe bra fra før ) og Netflix, Spotify, og om det i det heletatt er mulig, en eller annen måte og koble den opp mot NASen min, kansje via en App som har en slags klient, alá dropbox.

Da smelter jeg.

Lenke til kommentar

Jeg liker Xbox music :)

Netflix har jeg også, media streamer jeg via Plex app på RT, føler den er bedre der en på iPad :)

Du har full tilgang filer akkurat som på en vanlig pc, men kan bruke dropbox hvis du vil, eller Microsoft sn variant :)

Spill har jeg ærlig talt ikke testet, jeg spiller lite generelt sett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...