Dukien Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Ja, det blir tett integrering mot xbox live med blant annet tilgang til hele filmbibloteket via den offisielle appen og den vil (med kabel enn så lenge) native støtte 360pæd som en del av øko-systemet. Har skumlest at MS vil at arcade-spill på xboxlive skal være tilgjenglig på win8 uten om jeg husker riktig, så ta det med en type salt eller start å google det opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Topp. "Reckless Racing" kom ut til WIndows 8 i dag, og det stod at det støttet Xbox 360-kontroller, men ikke om det gjaldt for ARM også. Men da skal jeg kjøpe meg en kablet kontroller. Microsoft har annonsert første bølge med Xbox-spill til Windows 8. Det er et par XBLA-spill der, blant annet A World of Keflings og Hydro Thunder Hurricane. Endret 27. september 2012 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Hva slags spill vil komme til rt da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) De samme spillene. De spillene som er ute nå, Kabal, Minesveiper, 4 Elements, Reckless Racing, Pinball osv, støtter hvert fall ARM. Det vil være merkelig om apper og spill i Windows Store ikke støtter ARM. Bortsett fra skrivebordsapper, da, så klart. Reckless Racing og 4 Elements koster 70 kr, så det er vel den prisen spillene kommer til å legge seg på. Liste over kommende spill: http://windowsteamblog.com/windows/b/windowsexperience/archive/2012/08/31/first-wave-of-xbox-games-for-windows-8-unveiled.aspx Endret 27. september 2012 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Ja, det blir tett integrering mot xbox live med blant annet tilgang til hele filmbibloteket via den offisielle appen og den vil (med kabel enn så lenge) native støtte 360pæd som en del av øko-systemet. Har skumlest at MS vil at arcade-spill på xboxlive skal være tilgjenglig på win8 uten om jeg husker riktig, så ta det med en type salt eller start å google det opp. Spillutviklerne gleder seg også til å se Suface, på grunn av disse mulighetene. "Xbox Controller Gaming Has Developers Psyched About Surface". Hentet fra Wired. Endret 27. september 2012 av didas1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Takk for link. Å kunne bruke Xbox-kontroller på SurfaceRT blir topp! Det er tross alt ikke alle spill som funker med berøring. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Surface har dukket opp på den norske Microsoft siden under produkter. http://www.microsoft.com/nb-no/default.aspx Riktignok linker den tilbake til den amerikanske informasjonssiden, men det er heller ingen nye sider oppe om Surface, så det kan jo faktisk bety at den er på vei...hit... *sikle* Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Den har bare med å komme til norge asap! Har lagt av penger til denne, og en lumia 920! 3 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg har ikke lagt av penger (dumme meg), men er villig til å leve på vann og brød for dette Lenke til kommentar
tingo Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Release 26 oktober, ifølge diverse kilder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Ja, det har vi visst lenge. Men det vi venter på at Microsoft skal annonsere fulle spesifikasjoner og pris. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Verste er at det kan backfire til den store gullmedaljen - jeg har siklet på surface en lang stund, men vi vet jo egentlig ingenting og det er under en måned til lansering, og blir den lansert i Norden? Noe annet kan jo være samsung sin versjon som jeg også fort kan ryke på om ikke MS seriøst gir noe info snart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Jeg tror ikke du blir noe mindre fornøyd om du kjøper et Samsung-nettbrett Men jeg er enig med det du skriver. Det er utrolige 4 måneder siden de annonserte Surface. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 Mulig jeg er alene, men tenker ikke fryktelig mye på pris. Prisen dukker jo likevel opp når den kommer, og jeg får ikke mindre ventetid av å vite pris før salg. Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Itavisen skrev idag om enda ett rykte som peker mot at RT prisen blir $350/2000 kr (i USA). Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 Uff, iTavisen. Sluttet å lese den bloggen der for lenge siden. Trond Bie er jo ikke riktig i nøtta. ^ Men så lenge det handler om Surface så tar jeg en titt.. 1 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 Ferske Windows 8 reklamer! http://www.youtube.com/watch?v=3tN0hNQTrcU http://www.youtube.com/watch?v=Mq6F1fiKRkg http://www.youtube.com/watch?v=2fb0ciMXXTc http://www.youtube.com/watch?v=lkTDQ-b2MDs Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Imponert over reklamene. Viser Windows 8 på en flott måte. Håper de dukker opp på norske TV-kanaler. Fy tusen, så herlig det ser ut å bruke Windows 8 på nettbrett! Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 Gleder meg veldig til å teste ut Windows 8 på nettbrett! Har tenkt mer og mer på om jeg skal gå for RT eller 8...men har en mæd gamingdata hjemme som jeg bruker til media og osv, så jeg vet liksom ikke helt om jeg trenger en full opplevelse på et nettbrett med det første. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Tenkte det samme, men håper og tror at RT faktisk vil gi deg "full opplevelse" da den er mer "fremtidsrettet" og med det mener jeg ikke bakoverkompatibel på både godt og vondt. RT vil uansett ha bedre batteritid da ARM har den fancy "dvale-modusen" som ikke 86X støtter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå