Klatt3n Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Har fått Surfacen nå, og førsteinntrykket er positivt, om enn en smule forvirrende. Har dog et spørsmål: Det ser ikke ut som jeg klarer å skrive f.eks her på diskusjon? Når jeg trykker på quickpost-feltet så får jeg opp skrivebordet, men når jeg skriver dukker det ikke opp noe tekst, samt space fungerer fortsatt som en scroll. Second: kan jeg slette individuelle "personer" i Skype eller Meldinger eller noe? Jeg har en horde med kontakter fra MSN-kontoen min (som også er min Microsoft-konto) som aldri er online mer og det irriterer meg at de fyller opp appsene mine. Må jeg slette dem fra en pc eller kan jeg gjøre det via Surface? Edit: Ok. Long press hjalp på det første problemet mitt, men jeg får ikke til å lage line breaks med enterknappen. Bare meg? Endret 5. mars 2013 av Klatt3n Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Edit: Ok. Long press hjalp på det første problemet mitt, men jeg får ikke til å lage line breaks med enterknappen. Bare meg? avsnitt har det vært noen problemer med for IPboard mot IE Du kan slå av "toogle editing mode" oppe til venstre her i boksen man skriver, da skal avsnitt fungere med enter tasten. Ta kontakt med en admin slik at de kan se nærmere på problemet for deg Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 avsnitt har det vært noen problemer med for IPboard mot IE Du kan slå av "toogle editing mode" oppe til venstre her i boksen man skriver, da skal avsnitt fungere med enter tasten. Ta kontakt med en admin slik at de kan se nærmere på problemet for deg Hva er det egentlig adminene gjør? Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Hvor mye koster det å få den fraktet til Norge via jetcarrier? Da tenker jeg kun fraktkostnader i usa og norge, og ikke på mva.? Frakt fra USA til Norge er 260kr (de tar fra 175kr og oppover avh av vekt og volum). Hva måtte du betale for det? Prisen i USA er ca 6000kr for 128GB utgaven. I tillegg kommer frakt til Norge og moms. Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Er det forresten noen her som har erfaringer med type cover? Er opplevelsen med det ganske nærme tastatur på en bærbar pc? Var ei dame innom jobben i går som hadde kjøpt seg Surface Pro i statene. Hun sa at det var 200 stk. på venteliste der hun hadde kjøpt sin. Jeg har Type Cover. Har kun prøvd Touch cover i butikken, og selv Touch cover gikk overraskende greit. Litt tilvenning sikkert. Valgte Type cover pga det tradisjonelle. Jeg programmerer mye, og da er det mange spesielle tegn osv som jeg må skrive, og for å bruke minst tid på tilvenning så valgte jeg Type cover. Et par mm tykkere enn touch. Type cover er fantastisk syns jeg. Som sagt så likte jeg Touch også. Hvert til sitt bruk vil jeg si. Lettere bruk = Touch, Tyngre bruk = Type. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg har Type Cover. Har kun prøvd Touch cover i butikken, og selv Touch cover gikk overraskende greit. Litt tilvenning sikkert. Valgte Type cover pga det tradisjonelle. Jeg programmerer mye, og da er det mange spesielle tegn osv som jeg må skrive, og for å bruke minst tid på tilvenning så valgte jeg Type cover. Et par mm tykkere enn touch. Type cover er fantastisk syns jeg. Som sagt så likte jeg Touch også. Hvert til sitt bruk vil jeg si. Lettere bruk = Touch, Tyngre bruk = Type. Hadde akkurat samme erfaring selv da jeg brukte en kompis sitt type cover. For meg som bare bruker brettet til å skrive litt i ny og ne er touch cover ypperlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Det som er positivt er at Rayman Jungle Run er ute! http://apps.microsoft.com/windows/en-us/app/rayman-jungle-run/1949ac00-ec5a-4c2b-b81f-0811076cf6fc Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Det som er positivt er at Rayman Jungle Run er ute! http://apps.microsof...1f-0811076cf6fc Uff! Da har jeg blitt avhengig av det igjen... Ble helt avhengig av det på mobil for en stund siden og nå har det skjedd igjen.... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Youtube-videoer på forum blir bare en hvit rute. Hvordan får jeg dette til å fungere? Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Er det noen muligheter for å komme seg innpå en annen (passordbeskyttet) brukers Skype, Facebook, etc? (Foruten å vite passordet deres, så klart.) Tenker å ha en gjestebruker på Surfacen min som andre kan gjøre hva de vil med, men er nysgjerrig på hva de har tilgang til. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Da er min Surface Pro på plass . Utrolig snappy og responsiv er førsteinntrykket. 3 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Venter spent på flere tilbakemeldinger fra deg da Spectre. Er litt mysen på en Surface Pro. Men er liksom litt usikker, for Surface 2 som skal komme Novemberish i følge ryktene kan jo bli ganske heftig specwise. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Er det noen muligheter for å komme seg innpå en annen (passordbeskyttet) brukers Skype, Facebook, etc? (Foruten å vite passordet deres, så klart.) Tenker å ha en gjestebruker på Surfacen min som andre kan gjøre hva de vil med, men er nysgjerrig på hva de har tilgang til. Noen som har peiling? Går fint å ha flere brukere på Surface , alt er seperat Endret 12. mars 2013 av AllFather Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Går fint å ha flere brukere på iPad , alt er seperat Tråden handler om Surface, ikke ipad. Det er forøvrig ingen enkel måte å hurtigskifte brukere på ipads. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Ikke svarte det på spørsmålet mitt heller.. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Tråden handler om Surface, ikke ipad. Det er forøvrig ingen enkel måte å hurtigskifte brukere på ipads. Mente Surface Og , jo det svarte på spørsmålet. Hvilken del av "alt er seperat " er vanskelig å forstå ? Ikke svarte det på spørsmålet mitt heller.. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hm, jeg oppfattet vel bare svaret som vagt. Nå er det riktignok lenge siden jeg brukte en felles stasjonær PC, men jeg mener fast og bestemt at det ikke var verre enn å gå på C:\Users\XXXX og gå videre derifra for å finne filer o.l til andre brukere, selv om de var passordbeskyttet (ikke sitér meg på dette, husker ikke om noen av brukerne på den gamle dataen var passordbeskyttet.) Så filer og sånt som lå i mine dokumenter var fult og lett tilgjengelig for andre brukere. Derfor var jeg nysgjerrig på om det var noe enkel måte å komme seg inn på en annen passordbeskyttet brukers apps, type Facebook, Skype, etc. Men om du sier det ikke er det, og "alt er seperat", så får jeg vel ta det for god fisk. Takk! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Har Surface RT selv så stemmer det jeg sa, søt, inkludert app oppdateringer er separat. Også kjekt at man "importerer" info fra en annen W8 enhet hvis man har når man logger inn med en Microsoft konto Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Har Surface RT selv så stemmer det jeg sa, søt, inkludert app oppdateringer er separat. Også kjekt at man "importerer" info fra en annen W8 enhet hvis man har når man logger inn med en Microsoft konto Ja, absolutt! Synkroniseringen med andre Windows 8 er helt fantastisk. Creds til Microsoft for det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå