Stig-Arne Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Ja, ble jo litt overrasket når ting fungerte uten noe som helst krøll. angående avsnitt, så var det en feil her hos diskusjon.no, slo av knappen "toggle editing mode" da kunne jeg bruke enter tasten igjen. håper bare flere får øynene opp for RT, jeg var i alle fall skeptisk etter alt man hadde lest om dårlige karakterer osv, men jeg synes dette fungerer meget bra så lang til godt under 5000 kr inkl tastaturcover, som for øvrig er en drøm Lenke til kommentar
stue Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Må man ha passord på brukerkonto-innloggingen for at remote desktop skal fungere? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Ja. Det mener jeg. Lenke til kommentar
Fraberg Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Noen tips til gode apper? Har lastet ned netflix, tunein radio og Google appen. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg har kjørt "powercfg /energy" og får (bl.a.) følgende i rapporten: Errors System Availability Requests:System Required Request The device or driver has made a request to prevent the system from automatically entering sleep. Requesting Driver Instance ACPI\NVDA0107\2&daba3ff&3 Requesting Driver Device NVIDIA Tegra Wave Device CPU Utilization:Processor utilization is high The average processor utilization during the trace was high. The system will consume less power when the average processor utilization is very low. Review processor utilization for individual processes to determine which applications and services contribute the most to total processor utilization. Average Utilization (%) 7.81 Noen som vet hva dette er og hva jeg kan gjøre med det? (har hatt RT'en siden oktober 2012) Lenke til kommentar
indahla Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Må man ha passord på brukerkonto-innloggingen for at remote desktop skal fungere? Nei, det er ikke nødvendig. Jeg har testet dette. Den vil kun be om passord til "serveren" du vil koble deg mot. PS: du må taste inn et hotmail/outlook.com brukernavn/passord for å installere eksternt skrivebord. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Noen tips til gode apper? Har lastet ned netflix, tunein radio og Google appen. Tv-guiden! Avhengig av den! Eller hvis du er ny med W8 så kan det være en ide å laste ned "Windows 8 Shortcuts". Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Hmm... Jeg ser at det kommer en slags ring der jeg klikker. Noen som har opplevd det samme eller har en løsning på problemet. Har lett litt rundt i innstilinger, men finner ingen ting som har noe med temaet å gjøre... Lenke til kommentar
Fraberg Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Hmm... Jeg ser at det kommer en slags ring der jeg klikker. Noen som har opplevd det samme eller har en løsning på problemet. Har lett litt rundt i innstilinger, men finner ingen ting som har noe med temaet å gjøre... tror den ringen skal være der. på samme måten som det kommer etterslep-streker når du drar fingen over skjermen. Dar for øvrig også installert eksternt skrivebord appen fra MS. Den var fiffig, når jeg først fikk den til å virke. Lenke til kommentar
Fraberg Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Får hele tiden opp dansk når jeg søker på noe eller kobler meg opp til en ny tjeneste. Jeg har stilt inn både region og språk til norsk. Siste var da jeg forsøkte å koble opp til twitter i personer appen. Noen som vet hvorfor dette skjer? Er på en surface RT btw Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Er vel ganske enkelt en liten bug i systemet. Har det samme på min Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Får hele tiden opp dansk når jeg søker på noe eller kobler meg opp til en ny tjeneste. Jeg har stilt inn både region og språk til norsk. Siste var da jeg forsøkte å koble opp til twitter i personer appen. Noen som vet hvorfor dette skjer? Er på en surface RT btw Hadde det samme på min i starten, fant en innstilling som stod Danmark som jeg måtte endre til Norge, dessverre husker jeg ikke hvilken innstilling det var, men mener jeg fant den i "skrivebord" modus under kontrollpanel. Så let litt der, brukte ikke lange tiden for å finne den. Lenke til kommentar
Dr.Mowinckel Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Hadde det samme på min i starten, fant en innstilling som stod Danmark som jeg måtte endre til Norge, dessverre husker jeg ikke hvilken innstilling det var, men mener jeg fant den i "skrivebord" modus under kontrollpanel. Så let litt der, brukte ikke lange tiden for å finne den. Charm > Søk "Region" under innstillinger > Velg "Endre dato-, klokkeslett....." > Velg plasering > Norge eller no. Ser ut til at alle som har kjøpt Rt i Norge har blitt plasert i Danmark til tross for at en velger norsk språk. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Lurer på noe, hvor stor del er tilgjengelig out of the box med en 32GB Surface RT? Har lest at OSet tar veldig stor plass. Og, hvordan står det til med apps på Windows Store? Kan man ikke laste ned torrents, se på tv2 sumo, bruke VLC, steam, betale regninger osv hvis man har Windows RT? Endret 21. februar 2013 av baguett Lenke til kommentar
TheMoose Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Hmm... Jeg ser at det kommer en slags ring der jeg klikker. Noen som har opplevd det samme eller har en løsning på problemet. Har lett litt rundt i innstilinger, men finner ingen ting som har noe med temaet å gjøre... Hei Gå inn i kontrollpanelet på skrivebordet og så Maskinvare og lyd/Penn og berøring. Der er det et valg som heter Berøringstilbakemelding. Slå av valget vis visuell tilbakemelding. 1 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Hei Gå inn i kontrollpanelet på skrivebordet og så Maskinvare og lyd/Penn og berøring. Der er det et valg som heter Berøringstilbakemelding. Slå av valget vis visuell tilbakemelding. Takk for hjelp og flott svar! 1 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Er det noen som har tips til en app som viser akkurat hvor mange prosent jeg har igjen av batteriet. Jeg er vandt med Samsung TouchWiz der dette er en selvfølge. Kan til tider være nokså irriterende å ikke ha de fysiske tallene lett tilgjengelig... Lenke til kommentar
Fraberg Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Charm > Søk "Region" under innstillinger > Velg "Endre dato-, klokkeslett....." > Velg plasering > Norge eller no. Ser ut til at alle som har kjøpt Rt i Norge har blitt plasert i Danmark til tross for at en velger norsk språk. Takk. Der fant jeg enda en plass der dansk var satt opp. Håper dette er siste plassen ;-) Lenke til kommentar
Fraberg Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Lurer på noe, hvor stor del er tilgjengelig out of the box med en 32GB Surface RT? Har lest at OSet tar veldig stor plass. Og, hvordan står det til med apps på Windows Store? Kan man ikke laste ned torrents, se på tv2 sumo, bruke VLC, steam, betale regninger osv hvis man har Windows RT? Se http://www.microsoft.com/Surface/nb-NO/storage for ledig lagringsplass. Håper for øvrig vlc kommer til RT snart. 1 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Se http://www.microsoft...e/nb-NO/storage for ledig lagringsplass. Håper for øvrig vlc kommer til RT snart. takk, blir nok vanlig laptop på meg da, billigere og enn så lenge kan ikke RT tilby meg det jeg trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå