hatu Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Ser at Siba har ryddet opp i feil artikkelbeskrivelser (noe Elkjøp ikke har gjort). Tror nesten jeg får kjøre innom Siba i morgen etter jobb og se om de har et tastatur til meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Ser nå at siba.no har type cover...."på lager" til og med. Gode nyheter. http://www.siba.no/product/13013597/microsoft-surface-type-cover-svart-?ref=search Takker. Angående garanti: Mener å ha lest et sted at du kan levere den inn i Norge. Men du må kanskje kontakte Microsoft først, i så fall. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Var ned om den lokale Elkjøpen her og de skulle få inn brettet i morgen ettermiddag med budbil. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Venter selv på Pro utgaven. Mtp jeg er keen på og kjøre vanlige Windows applikasjoner, da kommer man desverre ikke langt med RT. Men veldig interessant for det om! Vi er vel en 5-6 måneder unna Pro her i norge desverre Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Hei. Hvordan er muligheten for å kjøre spotify på Surface RT? Lenke til kommentar
hatu Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Hei. Hvordan er muligheten for å kjøre spotify på Surface RT? Foreløpig ikke en Spotify-klient, men du har Xbox Music og beat.no. Er nok bare et tidsspørsmål før Spotify dukker opp. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Foreløpig ikke en Spotify-klient, men du har Xbox Music og beat.no. Er nok bare et tidsspørsmål før Spotify dukker opp. Takk for svar:) Hvordan fungerer Xbox music? Er det snakk om uker eller måneder til Spotify kommer til Surface? Det at det ikke er mulighet for Spotify er en liten "deal breaker"... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Xbox Music er topp. Appen er kanskje litt rotete, men jeg har ingenting å utsette på den. Leser at VG savner FB- og Twitter-app til Surface. Når sluttet folk å bruke nettleser til ting? Trenger da ikke apper for hver og en nettside, spør du meg. Ellers er det en haug av gode Twitter-apper til RT. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Hvordan er utvalget på Xbox music? Mye norsk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Absolutt godkjent, selv om jeg savner litt av Jokke. Du har 30 dagers prøveperiode, anbefales å prøve hvert fall. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Spotify har jo nettopp kommet til Windows Phone 8, så skal ikke se bortifra at det kommer en Windows 8 versjon også etterhvert.ellers, så skulle vel Spotify lansere en nettleser-løsning også snart? Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Etter et kjapt google søk, så ser jeg at nettleser versjonen er kommet i beta allerede. Ser ut som at det blir en Surface på meg i morgen:D Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Xbox Music er topp. Appen er kanskje litt rotete, men jeg har ingenting å utsette på den. Leser at VG savner FB- og Twitter-app til Surface. Når sluttet folk å bruke nettleser til ting? Trenger da ikke apper for hver og en nettside, spør du meg. Ellers er det en haug av gode Twitter-apper til RT. Det er jo mulig å få Facebook feed'en opp når man klikker seg inn på kontakter-flisa. Der kan man like og kommentere det andre har skrevet. Synes det funker godt. Får ikke gjort noe annet da. Fikk brettet mitt igår, men synes coveret har litt dårlig respons. Ikke alltid det registrer alt jeg trykker. God balanse på det når jeg har det i fanget. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 venter på at de skal få det inn på den lokale elkjøpen så jeg får testet litt. Regner med at det blir kjøp samme dag som de får inn. Blie nok 32gb. Hvis det blir lite lagringsplass, kjøper jeg minnekort til den. Men skal egentlig bare bruker til surfing/netflix/spotify(etterhvert) og bilder, som jeg kan ha på minnekortet. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Har nå fått min Surface, og er storfornøyd, men er et par ting som jeg lurer, første så virker det som den tror jeg er dansk selv om jeg har valgt norsk som område og språk, f.eks nettleseren sender meg alltid til danske sider når jeg har gjort søk etter noe. Er det likt hos dere andre som har Surface? Også lurer jeg på hvor mange apps dere finner i storen? Jeg finner bare rundt 100-150 stk, og ingen norske, men en god del danske... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Åpne Store, velg Innstillinger og så innstillinger igjen. Der skal begge alternativene være "Nei". Så har du tilgang til flere apper. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Se der ja, det fungerte jo helt utmerket. Takk Takk. Ikke lett å ha en mac, android telefon og Windows nettbrett, går litt i ball her:P Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 min lokale elkjøp(hammerfest) får bare opp "ikke tilgjengelig" noe de prøver å få leveringsdato-info på surface. Her ville kg gjerne handle lokalt for å støtte opp om byen litt, men nok er faen nok. Noe man ikke får tak i ting i denne forbanna gokko-landsdelen, så bestiller jeg fra nett. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Mange på lager på elkjøp Kristiansand -- Kan man redigere HD klipp relativt OK med Surface Pro tror dere? Med feks Adobe Premier? Burde vel gå greit? Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Noen som vet når Google har tenkt å lansere appene sine til Windows 8 (RT)? Om de har tenkt å lansere de i det hele tatt da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå