NERV Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Fikk endelig bestilt. Måtte opprette ny hotmail konto. Jeg husker ikke hva jeg kalte den eller passord, så håper jeg ikke trenger bekreftelsen til noe. Kanskje jeg får det før jul. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Dette er vel noe fin info: http://www.windowsitpro.com/article/paul-thurrotts-wininfo/bid-save-christmas-microsoft-broadens-surface-distribution-144927 Sitat Microsoft this week will begin offering its Surface with Windows RT devices for sale at electronics retailers throughout the world, expanding beyond its original plan to sell the tablets only via its own retail and electronic stores. The change impacts international markets only, though US-based retailers will be selling the Surface RT and Surface with Windows 8 Pro in early 2013 as well. Lenke til kommentar
NERV Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Staples Norge? Ville være typisk når jeg bestilte i går Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Stemmer, Luft på boks 59-, -Deluze Edit: Jeg tror vi begge to poster i feil tråd her gitt. Edit: Ryddet linken Endret 10. desember 2012 av Deluze Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Deluze skrev (På 10.12.2012 den 20.33): Edit: Jeg tror vi begge to poster i feil tråd her gitt. Tror det bare er du som har gått deg vild i skogen gitt Lenke til kommentar
Lyngaas Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) hmm, tastaturet kan man jo alltids bytte når det slipper i norge? Er jo ikke store problemet det, hvor mye koster standard tastaturet? Hvor får jeg tak i denne adapteren?Noen som har et bilde over hva jeg trenger? Endret 10. desember 2012 av Lyngaas Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Olestokk skrev (På 10.12.2012 den 20.41): Tror det bare er du som har gått deg vild i skogen gitt Hehe, helt riktig! Jeg har forvillet meg litt for langt unna HW-jungelen i det siste, men planlegger å skjerpe meg neste år -Deluze Lenke til kommentar
TomPong Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Nå har jeg endelig fått bestilt Surface fra Tyskland med 32gb og tastatur. Kommer til å passe fint inn sammen med Nokia 920 Håper bare jeg får den før jul Lenke til kommentar
NERV Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) TomPong skrev (På 12.12.2012 den 16.01): Nå har jeg endelig fått bestilt Surface fra Tyskland med 32gb og tastatur. Kommer til å passe fint inn sammen med Nokia 920 Håper bare jeg får den før jul Bestilte min på Søndag, fikk den på døren i dag. Rediger: Nokia 920 er en fin telefon, men jeg venter litt for å se om det virkelig kommer en Surface mobil. Må innrømme at jeg er litt sær slik sett, at jeg liker å ha ting i samme merke. (fanboy?) Endret 12. desember 2012 av NERV Lenke til kommentar
Lyngaas Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 NERV skrev (På 12.12.2012 den 16.22): Bestilte min på Søndag, fikk den på døren i dag. Rediger: Nokia 920 er en fin telefon, men jeg venter litt for å se om det virkelig kommer en Surface mobil. Må innrømme at jeg er litt sær slik sett, at jeg liker å ha ting i samme merke. (fanboy?) Hvor mye betalte du for alt, ferdig sendt til norge? Lenke til kommentar
NERV Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Lyngaas skrev (På 12.12.2012 den 20.48): Hvor mye betalte du for alt, ferdig sendt til norge? Rundt 5077 for 64 GB. 1 Lenke til kommentar
TomPong Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 NERV skrev (På 12.12.2012 den 16.22): Bestilte min på Søndag, fikk den på døren i dag. Rediger: Nokia 920 er en fin telefon, men jeg venter litt for å se om det virkelig kommer en Surface mobil. Må innrømme at jeg er litt sær slik sett, at jeg liker å ha ting i samme merke. (fanboy?) Det var ekstremt kjapt! Du har ikke hørt noe mer om moms? Regner med alt ordner seg ang. det at det blir lagt til prisen. Håper virkelig det kommer en Surface mobil. Hadde vært fint om den var laget i samme materiale som Suface, men kickstand regner jeg sterkt med de dropper Lenke til kommentar
Lyngaas Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Da var min bestilt fra tyskland. Ser at det var 115 euro i skatt, teller dette for norge eller vil det komme noe ekstra når den kommer inn i landet? Forresten, antar MS ikke vil ha et problem med å ta denne på garantien her i norge hvis det skjer noe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg har hatt Surface i 1,5 måned, fortsatt ikke mottatt noen krav om mva. fra Norge. Lenke til kommentar
TomPong Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Lyngaas skrev (På 13.12.2012 den 12.17): Da var min bestilt fra tyskland. Ser at det var 115 euro i skatt, teller dette for norge eller vil det komme noe ekstra når den kommer inn i landet? Forresten, antar MS ikke vil ha et problem med å ta denne på garantien her i norge hvis det skjer noe? Virker ikke som noen andre her har mottatt noe moms-krav. Da jeg logget inn som tysk bruker fikk jeg bare 19% moms, mens som norsk ble det 25%. Det var noen andre på forumet her som hadde en teori om at fraktselskapet betalte momsen for oss. Vi får krysse fingrene på at det stemmer. Jeg snakket med Microsoft Norge om garanti og de sa garantien er verdensdekkende, men skulle det oppstå noen feil må den trolig sendes til Tyskland Lenke til kommentar
Lyngaas Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Supert, min kostet 4200 ca og det er ikke så ille. Kunne fått den for 2800 i usa og så sendt hit av broren min men da hadde jo frakten vært dyr og hadde ikke fått før jul så 1 Lenke til kommentar
TomPong Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Noen av dere som har hatt dette problemet? http://www.surfaceforums.net/forum/microsoft-surface-general-discussion/2127-faulty-surface-magnet-becoming-nightmare.html Lenke til kommentar
NERV Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 TomPong skrev (På 13.12.2012 den 14.21): Noen av dere som har hatt dette problemet? http://www.surfacefo...-nightmare.html Håper ikke jeg får dette problemet. Jeg opprettet som sagt en ny email adresse for å bestille og mistet passordet. Fulgte ikke med en faktura med sendingen så jeg er vel avhengig av emailen for å kunne reklamere? Lenke til kommentar
Phad Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 NERV skrev (På 13.12.2012 den 19.07): Håper ikke jeg får dette problemet. Jeg opprettet som sagt en ny email adresse for å bestille og mistet passordet. Fulgte ikke med en faktura med sendingen så jeg er vel avhengig av emailen for å kunne reklamere? Kunne nesten trodd det, but then again: eneste jeg fikk var en order confirmation som bekreftelse. Fikk aldri sporingsnummer eller lignende per e-post. Du fikk jo med kvittering/kjøpsbevis i pakken, det puslete A4-arket. Burde holde dersom det er noe reklamasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå