smurf12345 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Takk for svar. Får håpe det kommer som en oppdatering. Jeg venter i spenning på min surface bestilt fra Tyskland, men av en eller annen grunn så er den sendt til paris. Bestilte fra microsoftstore.de, den ble deretter sendt fra Nederland med FedEx, og har nå havnet i Paris. Er redd den er blitt sendt feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Min gikk Nederland - Paris - Nederland - Gardermoen. Ikke noe å bekymre seg over. Endret 18. november 2012 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
smurf12345 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Takk. Da kommer den nok til Norge til slutt:) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Når en bruker den med tastatur, må en da ha på støtten for at den skal stå av selg selv? Jeg bruker stort sett maskinen i fanger på kveldene, og da trenger jeg å kunne justere vinkel på skjermen i forhold til tastaturet. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Den leviterer ikke, så bruk av støtten anbefales Det er ikke som en laptop med hvor man har hengsler med motstand 1 Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Kan man på surface (win rt) på ett eller annet vis få vist et bilde slideshow på tv? Vet man kan streame en film til tv via Xbox smartglass, men hva med bilder? Det ser ikke ut som det går med bilder, dessverre. Det går fint an å dele bilder og film til TVer med DNLA. Jeg fikk min Surface i går ( sykt fornøyd, helt rått med alle mulighetene man har! ) og testet dette. Måten jeg testet dette på var i desktop mode, "høyreklikket" på et bilde, og valgte Play To -> Min Samsung TV. Sekundet etter fikk jeg opp en bildenavigator på surfacen mens bildet ble vist på skjermen. Piece of cake Tipper det er flere måter også, bl.a via apps og charms-menyen. Endret 21. november 2012 av Don Juan Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Ser pakken min har kommet seg til Skedsmokorset. Noen som vet hva "Tendered to authorized agent for final delivery" betyr? Noen andre som fikk dette? Kjenner jeg gleder meg veldig nå! Lenke til kommentar
Phad Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Ser pakken min har kommet seg til Skedsmokorset. Noen som vet hva "Tendered to authorized agent for final delivery" betyr? Noen andre som fikk dette? Kjenner jeg gleder meg veldig nå! At det er på tide å spore pakken på Posten.no istedenfor Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Ofcourse. Ga veldig mye mening når jeg først bare leste teksten Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Til dere som har bestilt fra utlandet (Frankrike, Tyskland eller UK) hvor mye kom kostnadene på alt i alt? Har også et spørsmål til: Er det noe problem å få norskt oppsett og fungerer den på de norske mobilnettene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 5180 kr, så langt. Om det blir ekstra mva, er det ingen som vet. Norsk tastatur, ikke norsk språk i OS-et. Det er ikke mobildata på Surface. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Det går fint an å dele bilder og film til TVer med DNLA. Jeg fikk min Surface i går ( sykt fornøyd, helt rått med alle mulighetene man har! ) og testet dette. Måten jeg testet dette på var i desktop mode, "høyreklikket" på et bilde, og valgte Play To -> Min Samsung TV. Sekundet etter fikk jeg opp en bildenavigator på surfacen mens bildet ble vist på skjermen. Piece of cake Tipper det er flere måter også, bl.a via apps og charms-menyen. Det er jo helt riktig, vet ikke hvorfor jeg påstod noe annet. Jeg bruker "play to"-funksjonen ofte. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Det går fint an å dele bilder og film til TVer med DNLA. Jeg fikk min Surface i går ( sykt fornøyd, helt rått med alle mulighetene man har! ) og testet dette. Måten jeg testet dette på var i desktop mode, "høyreklikket" på et bilde, og valgte Play To -> Min Samsung TV. Sekundet etter fikk jeg opp en bildenavigator på surfacen mens bildet ble vist på skjermen. Piece of cake Tipper det er flere måter også, bl.a via apps og charms-menyen. Må DLNA mot TV'en settes opp på noe vis? Jeg finner ikke noe slikt under "Send til.." Og "Play to" har jeg ikke som valg. Endret 23. november 2012 av indahla Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Må DLNA mot TV'en settes opp på noe vis? Jeg finner ikke noe slikt under "Send til.." Og "Play to" har jeg ikke som valg. De må være på samme nettverk. Og evt DLNA på tv være skrudd på, men min Samsung var det som standard. Skikkelig plug and play... hos meg hvertfall. Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 De må være på samme nettverk. Og evt DLNA på tv være skrudd på, men min Samsung var det som standard. Skikkelig plug and play... hos meg hvertfall. Samma med meg. Samsung TVen og Surfacen på samme netverk, kan spille av både video og bilder og det som måtte være over lufta. Lenke til kommentar
smurf12345 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Hvor finner dere det PlayTo valget? Jeg finner ikke noe slikt valg. Kan dere legge ved et skjermbilde som viser dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Endret 26. november 2012 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
indahla Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Dette er jo ikke i desktop-mode som skrevet over.. Hvilken app er det? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Vet noen når Surface kommer til Norge? Og hvordan er brukeropplevelsen i desktop med touch i forhold til mus og tastatur? Stress og høyreklikke og sånt? Lyst på et nettbrett/hybrid, men vet enda ikke hvordan. ASUS VivoBook ser snasen ut den og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå