TheMoonMan Skrevet 14. november 2012 Forfatter Del Skrevet 14. november 2012 Har du fått den siste oppdateringen? Mange opplever at den er enda bedre Lenke til kommentar
UserBert Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Noen som har testet kapasitiv penn på Surface RT? Lurer på om jeg skal kjøpe for å se om det gjør underverker når jeg tar notater. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Kan jeg dele media-mappa mi på pcen min, slik at jeg kan spille av musikk/filmer/bilder på surfacen derifra? Og kan jeg da koble surface til feks tven, og få bilde? Og hvilke filformater støttes på surface? Mp3, flac, mkv?? Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 15. november 2012 Forfatter Del Skrevet 15. november 2012 Kan jeg dele media-mappa mi på pcen min, slik at jeg kan spille av musikk/filmer/bilder på surfacen derifra? Og kan jeg da koble surface til feks tven, og få bilde? Og hvilke filformater støttes på surface? Mp3, flac, mkv?? Ja, det skal vel være mulig det http://blog.amvsoft.com/tag/surface-rt-play-mkv Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Helt idiotisk dårlig støtte av videoformater til surface i følge den linken der. Så en kan ikke se h264 mkv på surface? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Helt idiotisk dårlig støtte av videoformater til surface i følge den linken der. Så en kan ikke se h264 mkv på surface? Det kan du vel ikke på out-of-the-box Android eller iOS heller vel, så det er vel ikke noe nytt. Kommer nok en app skal du se, sånn som på de andre OSene. 1 Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Ser på å bestille en Surface RT selv, men vil først få bekreftet det med momsen før jeg bestiller. Snakket med 3 stykker fra forskjellige avdelinger i Microsoft Norge for litt siden, de visste ingen ting. Sendte nå en mail til Microsoft Tyskland og håper de kan svare meg. Edit: Dette fikk jeg tilbake: "Hello, thank you for your question regarding Microsoft Surface. We would like to inform you, that Microsoft has no direct sales in Europe. For more information you can contact our distributors Microsoft Store and Microsoft Online ESD on the following phone numbers: Microsoft Online ESD Support for Germany: 0800-589-5265 Microsoft Store international : 00800 272 70 808 With best regards Your Microsoft Customer Service" Endret 16. november 2012 av el_salvad Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Her er det som sagt ingen som vet noe ennå. Du får prøve å ringe det tyske nummeret som er postet et par sider tilbake i tråden. Endret 16. november 2012 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Hvordan er det med dere som har fått deres touch cover? Merket noe til den splitten i festemekanismen som har blitt spredt på nett? Lenke til kommentar
carzas Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Ikke opplevd noe rundt det selv. Merker jeg har touch-coveret festet omtrent hele tiden, da det funker veldig bra for å lage bord på magen når jeg ligger, eller bare å holde i når jeg holder den i hånda. Brukt den 9-21 i forbindelse med studier hele uken, og har lite problemer med å skrive 1000-1500 ord med touch-tastaturet, men regner alikevel med at jeg skaffer et type-tastatur etter hvert. Lenke til kommentar
roger92s Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 skriver nå fra min tysk bestilte surface! (endelig) er storfornøyd med den til nå, og vil anbefale videre å bestille den. har oppdatert til nyeste oppdatering 1.0 og det tar ikke lange tiden å åpne applikasjoner Fantastisk! 1 Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Hvor lang leveringstid harbdere hatt fra tyskland? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Jeg forhåndsbestilte 16.10, den ble sendt 29.10 og jeg mottok den 2.11. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Hos meg, ca en uke (Bergen) Lenke til kommentar
roger92s Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 tok ca. en uke for meg og:)) Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Da bestilte jeg også. Dumt av meg å ikke bestille før helgen. Lenke til kommentar
Jeppfi Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 skriver nå fra min tysk bestilte surface! (endelig) er storfornøyd med den til nå, og vil anbefale videre å bestille den. har oppdatert til nyeste oppdatering 1.0 og det tar ikke lange tiden å åpne applikasjoner Fantastisk! Hvor får du sjekket hvilken oppdatering du har? Lenke til kommentar
roger92s Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Hvor får du sjekket hvilken oppdatering du har? mente vel heller denne oppdateringen http://www.electronista.com/articles/12/11/14/microsoft.surface.rt.gets.performance.boosting.patch/ ikke sikker hvor jeg har sett firmware oppdateringen heter 1.0 Lenke til kommentar
smurf12345 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Kan man på surface (win rt) på ett eller annet vis få vist et bilde slideshow på tv? Vet man kan streame en film til tv via Xbox smartglass, men hva med bilder? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Det ser ikke ut som det går med bilder, dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå