Christian86 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Forresten: nå som sony, samsung, lenovo, dell og acer også har sine ute - kanskje vi skal lage egen for disse, eller skal vi samle alt under denne? Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 En samletråd kanskje? For oss med en convertible laptop eller nettbrett med enten RT eller fullblods 8. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Forresten: nå som sony, samsung, lenovo, dell og acer også har sine ute - kanskje vi skal lage egen for disse, eller skal vi samle alt under denne? Finfin ide spør du meg, da blir jo tråden mer aktivt da det tross alt er et "felles plattform" her. Lenke til kommentar
Phad Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jeg får feilkode når jeg prøver å logge inn med min Outlook.com konto. Jeg får presis samme feil og jeg prøvde også med en Outlook.com addresse. Det merkelige er at når jeg signet opp med min live.com addresse gikk det knirkefritt. Problemet nå er jo at Outlook-addressen er registrert på xbox music på Surface. Får ikke endret, har prøvde å reinstallere appen og slikt, men ser ut til at kontoen ligger lagret. Noen andre som kjenner til problemet? Særeste er at når jeg prøver å google problemet, da etter å ha prøvd å logge meg på via laptop, er at alt som er av Xbox-sider får jeg errors på. Lenke til kommentar
Ladden112 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jeg lurte på dere som kjøpte det fra Tyskland, hvor mye betalte dere sammenlagt? med toll, frakt osv... Så lurte jeg på hvordan det er med flash og silverlight på dette nettbrettet? Også lurer jeg på hvordan opplevelsen av dette nettbrettet er, vurderer å kjøpe det som mitt første. Takk for svar Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Weeeee Sendingen leveres innen 16:00 Forventet levering: 12.11.2012 NB! Avvik kan forekomme Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Jeg lurte på dere som kjøpte det fra Tyskland, hvor mye betalte dere sammenlagt? med toll, frakt osv... Så lurte jeg på hvordan det er med flash og silverlight på dette nettbrettet? Også lurer jeg på hvordan opplevelsen av dette nettbrettet er, vurderer å kjøpe det som mitt første. Takk for svar Hvis du ser et par sider tilbake i tråden, ser du at det er få som vet om vi må betale mer mva. Toll er det hvert fall ikke.Silverlight fungerer ikke, Flash på enkelte sider. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Går gjerne en måned fra du mottar varen til Fedex sender faktura , men utifra "tysk" moms vs "norsk" moms så ser det ut som vi har betalt vår del Blir spennende å se hva som skjer rundt juletider med dette Lenke til kommentar
hatu Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Silverlight fungerer ikke, Flash på enkelte sider. Man kan gjøre et lite hack for å åpne opp for andre flash-sider enn de Microsoft har forhåndsgodkjent. Det er en liten xml-fil som inneholder listen over websider hvor Surface godtar flash. Oppskriften på å legge inn sider der finnes her: http://tinyurl.com/c8pzsg2 Jeg har ikke testet dette selv.. men i teorien ser det jo greit ut. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Vil Surface Windows 8 Pro få innebygd 3G-støtte? Eller må man bruke eksternt USB-3G-stick? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Vil Surface Windows 8 Pro få innebygd 3G-støtte? Eller må man bruke eksternt USB-3G-stick? Sistnevnte. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Når er Pro utgaven tilgjengelig? Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Når er Pro utgaven tilgjengelig? Januar Lenke til kommentar
Ladden112 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Er tastaturet fra Tyskland i qwertz format? Og vet noen om det er det samme med det fra Frankrike? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Januar Uff, da er det fristende å vente litt ekstra. Hadde en plan om at nissen skulle dukke opp med en Surface, men får vel sette det litt på vent da tenker jeg. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Dere som har kjøpt i fra Tyskland, hva ble da totalpris levert på døren? Lenke til kommentar
carzas Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Tastaturet som leveres fra Tyskland er qwertz ja, men det er ikke noe problem med mindre du er veldig avhengig av å titte på tastene. Jeg titter av og til ned selv, og har ikke vært plaget. Ettersom jeg bestilte til Spania kan jeg ikke si noe om totalpris på døren i Norge, men sånn jeg kjenner ekspeditører som leverer fra utlandet, så tar det fort en måned eller to før du får regning på mva. Med andre ord må man nok vente før man er 100% sikker på om det kommer noe mer. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Kjempefornøyd med min, mye bedre en min iPad 3 Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Kjempefornøyd med min, mye bedre en min iPad 3 Kan du utdype? Hva mener du er bedre? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Brukeropplevelsen , browseren , epostklienten, design markedsplassen etc. Selvfølgelig ikke utvalget enda, men virker ekstremt kjapp og bra 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå