Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte 32gb med tastatur torsdag forrige uke, og den har stått som "order completed" siden i går, men ikke fått noe sporingsnummer enda. Håper den allerede er sendt, og at det bare er litt laggy på sporingsnummer mail!

Der kom min også med Order Completed, men ingen sporingsnummer eller e-post enda.

Blir polka på bordet om den når meg innen Fredag. Si i fra når du får sporingsnummer.

Lenke til kommentar

Har lest litt nå, og sett kitt på youtube, og det ser ut til at surface er treg på helt vanlige ting som å åpne mail, ie, kart etc... Det ser skremmende tregt ut innimellom! Brulte 6 sekundwr bare på å åpne googlemail?!?!

Noen av dere som har fått surface som kan komme med innSpill på ytelsen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Har lest litt nå, og sett kitt på youtube, og det ser ut til at surface er treg på helt vanlige ting som å åpne mail, ie, kart etc... Det ser skremmende tregt ut innimellom! Brulte 6 sekundwr bare på å åpne googlemail?!?!

Noen av dere som har fått surface som kan komme med innSpill på ytelsen?

Jeg har ingenting å klage på mtp. ytelsen. 2-3 sekunder å åpne e-postprogrammet. Det kan jeg leve med.

Lenke til kommentar

Min føles også rask. Det første jeg gjorde da jeg fikk min surface var å installere alle oppdateringer som var tilgjengelig. Det virker som nesten alle programmer som fulgte med hadde en oppdatering liggende klar.

Hadde vært interessant å visst om de som klager på farten har installert oppdateringer eller ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Min føles også rask. Det første jeg gjorde da jeg fikk min surface var å installere alle oppdateringer som var tilgjengelig. Det virker som nesten alle programmer som fulgte med hadde en oppdatering liggende klar.

Hadde vært interessant å visst om de som klager på farten har installert oppdateringer eller ikke.

På de videoene jeg har sett, er alle oppdateringer klare.

Hvorfor tar det 0,5 sek å åpne mail/internett på min htc titan, mens det tar 2-3 sek på surface(win rt)

Lenke til kommentar

Er det noen som har bestilt med tilbehør (slik som VGA adapter) og fått ordren forbi "Order processing" steget? Litt skeptisk når ting henger der og ingen bekreftelsesmail er kommet.

Når bestilte du?

Jeg bestilte Torsdag kveld i sist uke, og den har stått som "Order processing" frem til i går kveld - fikk da "Order completed", men ingen sporingsnummer eller lignende. Litt tidligere i tråden kan du lese at dette også gjelder for en annen som har bestilt.

Det kom vel en bekreftelsesmail når du gjorde selve kjøpet?

Lenke til kommentar

Er det noen som har bestilt med tilbehør (slik som VGA adapter) og fått ordren forbi "Order processing" steget? Litt skeptisk når ting henger der og ingen bekreftelsesmail er kommet.

Når det gjelder VGA adapter så har jeg hørt fra flere at det fungerer helt fint med 'standard' adaptere. Surface skal vistnok ha en standard micro HDMI utgang. Tipper f.eks. Clas Ohlson har billige løsninger som kan brukes.

Lenke til kommentar

Når bestilte du?

Jeg bestilte Torsdag kveld i sist uke, og den har stått som "Order processing" frem til i går kveld - fikk da "Order completed", men ingen sporingsnummer eller lignende. Litt tidligere i tråden kan du lese at dette også gjelder for en annen som har bestilt.

Det kom vel en bekreftelsesmail når du gjorde selve kjøpet?

Hadde visst fått bekreftelsesmail, ja. Viser seg at jeg glemte å sjekke spamfolderen :p

Endret av frode-h
Lenke til kommentar
Ja. Fikk 1 måneds gratis prøve da jeg registrerte meg. Grensesnittet er litt uvant, men jeg satser på at det er en vanesak.

Jeg får feilkode når jeg prøver å logge inn med min Outlook.com konto.

Dette skal egentlig ikke skje.

Du har visst funnet en feil i systemet.

date: 07.11.2012 12:35:22

code: EEEEEEEE80153034

s: uIAvjy+k3hijQuhpCbad+w==

id: 24121611-e36a-4c48-9e85-efbe36bdf4f1

req: 2b82917f-f9c3-49c6-8f78-b088122ef786

Endret av Jeppfi
Lenke til kommentar

Jeg bruker en epost-konto som er koblet opp mot Office 365 (den samme brukeren som jeg logger på win8 med). Første gang jeg startet xbox music fikk jeg beskjed om at den måtte oppdateres. Men siden har det vært tut og kjør.

Dersom ikke Spotify snart blir tilgjengelig kommer jeg til å gå helt over til xbox music.

Lenke til kommentar

Har heller ikke hatt problemer med å få Xbox music en gratis måned. Fungerer bra! Noe uvant ja :)

Jeg synes det er vanskelig å navigere i Xbox music. Mulig det bare er jeg som ikke har forstått hvordan det henger sammen. Klarer du f.eks. enkelt å navigere opp til hovedmenyen? Kan man bare navigere 1 og 1 side tilbake?

Dersom jeg søker noen ganger for så å navigere meg inn på en cd så er det utrolig tungvindt å komme til toppnivå igjen. Og mine spillelister ser jeg kun på toppnivå.

Jaja.. Sikkert en fin meny jeg har oversett et sted.

Lenke til kommentar

Et lite tips:

Det kan se ut som app-butikken bruker lokasjonen som surface er satt opp til for å filtrere utvalget av apps.

Velger man Norge vil man få tilgang til å kjøpe norske apps. Men her er utvalget svært dårlig. Velger man derimot England eller USA vil man få tilgang til svært mange gode gratis apps.

Du kan skifte frem og tilbake mellom lokasjoner; kjøpe apps fra den norske butikken for så å laste ned gratis apps fra den amerikanske.

For å endre en lokasjon:

- Søk i settings etter region.

- Den vil åpne et vindu i desktop modus.

- Velg Location og finn landet du vil koble deg opp mot.

Endret av hatu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...