carzas Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Har selv bestilt dette caset http://www.etsy.com/...h_query=surface Orderen er oppdatert til Order completed i dag, så håper de sender den snart! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Blir litt forvirret vedrørende Surface. Hvilke modeller som er i salg nå, og hva er fordeler/ulemper med den ene kontra den andre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Surface RT 32 GB med touch cover, Surface RT 32 GB uten touch cover og Surface RT 64 GB med touch cover. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 Blir litt forvirret vedrørende Surface. Hvilke modeller som er i salg nå, og hva er fordeler/ulemper med den ene kontra den andre? RT er i salg nå, og kjører kun applikasjoner og Office. Pro kommer i salg i januar (om jeg ikke husker feil) og kan gjøre akkurat det samme, men kan i tillegg kjøre alle 86x programmer, dvs nøyaktig som en datamaskin. Se første post i tråden, der står det også Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Det ble der Surface 64gb på meg også. Satser på den kommer med Tyske Luftwaffel over helgen Lenke til kommentar
Jeppfi Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Det ble der Surface 64gb på meg også. Satser på den kommer med Tyske Luftwaffel over helgen Min brukte EN dag fra Nederland til Oslo, så bruker den FIRE dager fra den kom til Gardemoen og hjem til meg, et lite område 1 time unna Trondheim. Posten Norge må begynne å effektivisere frakten sin... Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Jeg skal også bestille en Surface eller to, spørsmålet er når. Hvis det skulle være noen døde pixler eller enda verre, er det noen som vet hva man gjør da, hvis man bestiller i fra Tyskland? Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Liten filmsnutt av hvordan Surface RT funker sammen med WP8 (Lumia 920 som kobles til og HTC 8X brukes til filming, burde kanskje gjort det motsatte?) http://vimeo.com/52814587 1 Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Er det norsk onscreen keyboard tilgjengelig på den tyske surfacen? venter med touchpad til det kommer norsk tastatur på den. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 De er vel tomme for 32gb i Tyskland, pluss OS og Office tar mye plass, du har vel 16gb ledig på 32gb utgaven. Hva skal man med norsk tastatur uansett, knappene er på samme plassen Står litt lenger bak at man får norsk tastaturlayout etc i RT, men ikke norsk interface. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Får man kjøpt surface rt 64gb utenntouchpad noen plass? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Ikke som jeg har fått med meg. Hvorfor ikke ha den med, er ikke så mange NOK den koster Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Ikke som jeg har fått med meg. Hvorfor ikke ha den med, er ikke så mange NOK den koster Vil ha norske taster som jeg er vannt til. Z og y har vel også byttet plass på de tyske? Og hvordanbblir det med æøå? Lenke til kommentar
hatu Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Endelig! Nå ble min Surface levert på døra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Æ, ø og å funker som på et norsk tastatur. Det er bare 3 andre bokstaver på tastaturet. Grattis med Surface Endret 6. november 2012 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Endelig! Nå ble min Surface levert på døra! Hvilken da, og hva ble totalprisen? Lenke til kommentar
hatu Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Hvilken da, og hva ble totalprisen? 32gb uten tastatur. Kjøpt fra Tyskland. Betalte 3609,- NOK. Lenke til kommentar
Phad Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Når bestilte du da? Må vel ha vært meget tidlig? Min står enda under "Order processing", så er ikke engang sendt avgårde enda Og jeg bestilt Torsdags kveld i sist uke! Begynner å få en bang anelse om at det ikke blir helgemorro utav dette Lenke til kommentar
hatu Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Bestilte onsdag 31. Den ble sendt dagen etter. Tror jeg hadde litt flaks. Lenke til kommentar
carzas Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Bestilte 32gb med tastatur torsdag forrige uke, og den har stått som "order completed" siden i går, men ikke fått noe sporingsnummer enda. Håper den allerede er sendt, og at det bare er litt laggy på sporingsnummer mail! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå