Megaoctane Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Engadget sin review hadde bare Apputvalget som eneste minus!! Itavisen gleder seg nok til de kan få "sponset" iMac og iPad mini'er:) 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Godt det er mange oppegående personer som skriver sitt i kommentarfeltet der. En av tingene jeg liker best med Windows-nettbrett er muligheten for å koble til Xbox-kontroller. Nå venter jeg bare på sendingsbekreftelse fra Microsoft Store Tyskland, Lenke til kommentar
stue Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg tror jeg avbestiller og avventer kjøpet litt. Fikk litt kalde føtter. Har egentlig lyst på pro utgaven Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Nå er jeg ganske spent. Surface RT ser ut til å få ganske bra tilbakemeldinger, så hvordan blir det da med Surface Pro som rett og slett har disse funksjonene som RT får trekk for? Altså lite apps og ingen støtte for vanlige Windowsprogramm som noen bruker som de største ankepunktene. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg har blitt kastet ut så mange ganger fra kommentarfeltet til iTavisen at jeg nå har boikottet hele siden. De takler overhodet ikke kritikk, og utestenger folk deretter. Trond Bie er en fanatiker av dimensjoner... Vel vel, nok om fjortissblogger: over på Surface Lenke til kommentar
stue Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Surface RT kommer med Office. Det følger ikke med på pro-utgaven. Så er ikke alt som er bedre...dessuten kommer nok pro til å koste mye penger. Endret 24. oktober 2012 av stue Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg blir så provosert av sånne artikler at jeg må svare. Hehe. Ser ut som app-takten på Windows Store har økt fra 100 om dagen til nærmere 200. Det er jo bra. Skype og TV2 Sumo i løpet av uken. Har det topp med Hydro Thunder Hurricane (best med kontroller), Jetpack Joyride og Fruit Ninja mens jeg venter på Surface. Ellers liker jeg det jeg ser av anmeldelser og videoer på YT. Surface er lekker og responsiv. Batteritiden er i toppsjiktet også. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Tipper når surface lanseres vil no antall apps gå i taket, og de store aktørene vil helt sikkert ha ting klare? Allerede har man jo liksom de beste og mest kjente titlene på spill til Win 8 phones så vidt jeg vet? Er jo ikke akkurat mangel på .NET-utviklere i verden... En Microsoft Surface 8 Pro frister som faen. Lurer på om den kan erverves som "jobb pc" i og med at den kjører fullverdig Win 8 pro og da kan kjøre de fleste jobbapplikasjoner? Finnes det noen "docking"-løsning for Surface, slik at man kan jobbe på den som en normal arbeidsstasjon med større skjerm, mus og tastatur? Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Så tek.no sjekket ut asus sin variant, men fy faen for en stiv pris : 6600 kr - så har den slow ups på lik linje med surface (noe som er skuffende lesing ifra anmeldelsene) Kankje jeg tar den atom varianten fra acer til 4500 kr som er fullversjonen. Må uansett avvente da det er surface jeg falt for designmessig men RT vil vel muligens få et par oppdateringer i løpet av den tid som fikser hva de anmeldelsene skrev : apper og ting kan plutselig ta lang tid å loade opp. Lenke til kommentar
Hello97 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Kan Surface pro drive Tekkit (minecraft) ok? Lenke til kommentar
stue Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 http://www.youtube.com/watch?v=FZB3mm7Egeo Sammenligning med iPad 3. Virker utrolig solid. Lenke til kommentar
carzas Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Er ikke i tvil om at jeg skal ha meg en Surface, håper virkelig de annonserer Norge og/eller Spania (studerer her) snart. Litt kjedelig å kjøpe denne uten norsk keyboard, selvom man selvfølgelig kan kjøpe dette om det kommer senere. App-utvalget er ikke så stor bekymring så lenge jeg har twitter, Whatsapp, Viber og Spotify, og de regner jeg med kommer fort. Lenke til kommentar
NERV Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Forsøker og kjøpe fra den Canadiske nettsiden til en person i Canada, men får beskjed om at det er en feil og at jeg må kontakte salgssupport. Jeg har forsøkt og sette maskinen til Canada og opprettet en ny hotmail hvor jeg oppgir at jeg er i Canada, men får ikke bestilt. Fa.. så vanskelig det her skal være. Ca 4200 for 64 gig utgaven i Canada, og jeg ville ha fått den levert av en jeg kjenner på døre hjemme. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2012 Bruker du ditt norske kort eller? Hva med å overføre penger til denne personen å la han bestille? Lenke til kommentar
NERV Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Bruker du ditt norske kort eller? Hva med å overføre penger til denne personen å la han bestille? Kom ikke frem til betaling. Forsøkte og bestille fra USA og Tyskland for å se om det gikk, og det gikk fint frem til samme punkt. Ser ut til at det er noe galt med siden til Canada. Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Kan Surface pro drive Tekkit (minecraft) ok? Vil tro Pro kjører Minecraft uten problemer ihvertfall. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Se Windows 8 lanseringen live, idag kl 17:15 http://www.microsoft...sskits/windows/ Endret 25. oktober 2012 av TheMoonMan 1 Lenke til kommentar
stue Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Er det annonsert noen pressekonferanse/pressemeldinger fra microsoft imorgen i forbindelse med lanseringen av windows 8? Kan jo være at man får informasjon om videre datoer for lanseringen av surface RT i blant annet Norge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Må nok vente en stund på Surface i Norge. Gå hit og velg "hvilke språk er tilgjengelig i Windows RT" http://windows.micro.../windows-rt-faq Som jeg fryktet etter jeg leste om mangel på svensk i Windows RT - norsk er heller ikke støttet fra Dag 1. Ikke at det bør bety at Surface ikke vil bli tilgjengelig i Norge før Windows RT blir norsk. Det er jo andre Windows RT-nettbrett som kommer til Norge i oktober/november. Endret 25. oktober 2012 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
stue Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Se Windows 8 lanseringen live, idag kl 17:15 http://www.microsoft...sskits/windows/ "Join us virtually tomorrow for a special Surface webcast where you can learn more about Microsoft Surface and how to purchase." Den webcasten går litt senere på dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå