Torhild Jansen Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Folkesky. Bildet er fjernet. Beskrivelse: ....................................... Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 hummm... jeg må si at som regel liker jeg å se øyet til dyret/fuglen.... :=) savner litt at du skriver hva du liker med bildet og kansje spessielt siden det er i kategorien humor..vanskelig å komme med konkret tips annet en å få med hodet :=) ( men da i kategorien fugler ) eksponeringen/skarphet ser bra ut. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2012 hummm... jeg må si at som regel liker jeg å se øyet til dyret/fuglen.... :=) savner litt at du skriver hva du liker med bildet og kansje spessielt siden det er i kategorien humor..vanskelig å komme med konkret tips annet en å få med hodet :=) ( men da i kategorien fugler ) eksponeringen/skarphet ser bra ut. Dette er bare et tullebilde, og hører hjemme under kat. 'visning' og ikke 'tips' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg