Laila - Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Lågen i regnvær Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Fint bilde med mye "god" regnværstemning :-). Oversiktsbildet V1 er best, kun litt skjemmet av at du har dreid kameraet en smule til venstre. Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 bra regnvejrsskildring, måske litt mer kontrast på bildet Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2012 Fint bilde med mye "god" regnværstemning :-). Oversiktsbildet V1 er best, kun litt skjemmet av at du har dreid kameraet en smule til venstre. Tusen takk, har prøvd å rette opp i V3 bra regnvejrsskildring, måske litt mer kontrast på bildet Tusen takk, har økt kontrasten på max i V3 Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Fint bilde med mye "god" regnværstemning :-). Oversiktsbildet V1 er best, kun litt skjemmet av at du har dreid kameraet en smule til venstre.Tusen takk, har prøvd å rette opp i V3 bra regnvejrsskildring, måske litt mer kontrast på bildet Tusen takk, har økt kontrasten på max i V3 ja, ser det, men måske er regnvejrstemningen best i v1 likevel Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2012 Fint bilde med mye "god" regnværstemning :-). Oversiktsbildet V1 er best, kun litt skjemmet av at du har dreid kameraet en smule til venstre.Tusen takk, har prøvd å rette opp i V3 bra regnvejrsskildring, måske litt mer kontrast på bildet Tusen takk, har økt kontrasten på max i V3 ja, ser det, men måske er regnvejrstemningen best i v1 likevel Tusen takk Prøver igjen )) Må tørre å feile, skal en lykkes )) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 V3 litt mye opprettet...men regnvær kan gi fine bilder ser jeg;) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2012 V3 litt mye opprettet...men regnvær kan gi fine bilder ser jeg;) Tusen takk For lite og for mye skjemmer alt sa bestemoren min bestandig, hun hadde nok sine grunner ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg