Invisius Skrevet 25. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2012 Hei Helt siden jeg kjøpte meg nytt skjermkort (Sapphire HD Radeon 6850) så har jeg hatt problemer med spill. Det er ikke alltid, men det kommer rare flimring i skjermen, og da jeg spilte wow så var det partikler av bygninger som hadde blitt strekt ut. Får også små hvite streker da jeg er på skrivebordet. Har hatt problemer med å oppdatere det også. Da jeg oppdaterte det så var det som om driveren sluttet å virke, og jeg måtte av installere driveren og installere fra cd-en igjen. Akkurat som om den ikke ville oppdateres. Dette har holdt på i de siste 7 månedene, men da jeg endelig fikk oppdatert ble problemene borte, men kom gradvis tilbake. Det tredje problemet er at jeg får BlueScreen hvis jeg spiller og bruker nettet samtidig. Når jeg hører på youtube og spiller samtidig etc. Da blir skjermen svart, det går noen sekunder og så kommer det rar lyd fra høyttalerne. Og må skru av for at det skal bli bra igjen, og da jeg skrur på pc-en igjen får jeg (Windows er gjenopprettet etter en uventet avslutting). Det står at det er BCCode: a BCP:1 FFFFFFFFFFFFFFF BCP2: 00000000000000002 BCP3: 00000000000000000 BCP4: FFFFF800030E7756 som er feilen. og noe med minnedump. Har 1024 mb i minne på skjermkortet, men da jeg kjekket DirectX-diagnoseverktøy, så står det at det bare er 697 mb. Er det defekt eller hva kan det være? Hadde problemer med dette før jeg oppgraderte resten, så må være skjermkortet, eller? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 25. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2012 Ser ut som skjermkortet er gåen ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå