AnonymDiskusjon Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 velger å poste denne som anonym. Jeg er en gutt i midten av 20 årene. Jeg har en "pulevenn" som er litt yngere en meg selv (3 år). I den siste tiden har vi nermest bodd i lag som mann og kone i leiligheten min. Men det eneste jenta vil er å ha sex. Det som er problemet mitt er at jeg har fått følelser for denne "pulevennen" min. Jeg er for min del ikke lenger intressert i å drive på som vi har gjort. jeg føler at jeg er klar for å ta steget videre med denne jenta, da jeg virkelig har fått sterke følelser for henne. Jeg har en jobb som gjør at jeg går turnus. Dermed er jeg vekke halve året. Jeg har ingen garanti for at hun ikke er på andre menn mens jeg er vekke. Før så har dette funket ok for meg, og jeg kan heller ikke klage på dette, i og med at vi ikke er sammen. På den andre siden har hun gitt veldig utrykk for at hun ikke er intressert i noe kjæresteforhold. Det jeg frykter nå er vel at jeg må ta steget å bryte hele grea, da jeg har begynt å fått en del personlige problemer med dette. Jeg tror ikke det er noen måte dette kan reddes på. Jeg har allerede kastet bort en del tid på dette, og for min del er hele greia nå dødfødt i og med at ingen av oss lenger kan få det som vi vil. Vi har nå drevet på slik i over et år. Jeg har hele tiden vert tålmodig å egentlig håpet på at hun skulle få skikkelige følelser for meg. Men akkurat nå føler jeg meg som puledokka hennes, som hun kan ringe når hun kjeder seg. Jeg tror jeg kommer til å bryte av hele greia i nær fremtid, for jeg kjenner at jeg virkelig ikke ønsker dette noe mer. Men tenkte kansje jeg skulle poste her først, for å finne ut om det er noen som har erfaring med dette fra før, å kansje er der noen som har et eller flere gode tips. alt i alt, et ganske kjipt luksusproblem.. Takk for svar! -I- Anonym poster: 6bb2a96775ab47afe924219edf0d709d Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Du kan ikke tvinge henne til noe hun ikke ønsker, og det å prøve å ''presse'' henne vil heller kke fungere så veldig bra. Vær ærlig med henne. Snakk om dine følelser, så finner dere ut av hva dere vil gjøre utifra det. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 du har da vel egentlig to muligheter. 1. Du kan bryte opplegget ditt (som du har beskriver at egentlig ikke fungerer for deg lengre) Dette vil nok være litt jævlig i starten, men du gjør det på sikt langt enklere for deg selv siden du da har sjangs til å komme fortere over følelsene du har for henne. 2. du kan kjøre opplegget deres videre en stund til å håpe på at hun får følelser for deg. Men du har vel igrunn beskrevet her at du allerede har kjørt dette opplegget soppas lenge at sjansen for at de følelsene kommer er ganske liten. uten at jeg skal råde deg til å gjøre noe dumt her, så tror jeg faktisk at jeg ville ha vurdert å kutte dette ut. Jeg har hvertfal ALDRI fortsått hva jenter egentlig vil. Du kan da heller bruke litt av tiden din som du brukte på henne til å finne deg en fast kjæreste kansje Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2012 nei jeg skjønner da at jeg ikke kan tvinge henne til noe. Det sier seg da selv, hun er da en fri jente som jeg er en fri gutt. Skipstrixy: Ja, det er vel nesten de to mulighetene som jeg har tenkt på i det siste. Jeg hadde bare håpet at det kansje hadde vert en annen måte å gjøre det på. Men det ser ganske mørkt ut nå.. -I- Anonym poster: 6bb2a96775ab47afe924219edf0d709d Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 nei jeg skjønner da at jeg ikke kan tvinge henne til noe. Det sier seg da selv, hun er da en fri jente som jeg er en fri gutt. Skipstrixy: Ja, det er vel nesten de to mulighetene som jeg har tenkt på i det siste. Jeg hadde bare håpet at det kansje hadde vert en annen måte å gjøre det på. Men det ser ganske mørkt ut nå.. -I- Anonym poster: 6bb2a96775ab47afe924219edf0d709d Jeg skjønner dette. har hatt diverse kompiser opp igjennom tidene som har hatt lignende problemstillinger. Jeg har dog ikke vert der selv. Det som er litt annerledes i ditt tilfelle (virker det som) er at dere har drevet på med dette soppas lenge, så da er det vel ganske naturlig at en av dere får følelser etter hvert. Ta også vær litt egoist du også hvertfal. Det virker som om hu er ganske egoistisk siden at hu stenger ute følelser for deg å spiller på sex'en. Du skal ikke alene slite med at hun skal få viljen sin, det blir bare ikke riktig. Det blir egentlig ingen ting som er riktig når det er slik. Mitt råd blir uansett å bruk mer tid på andre ting å mindre tid på henne. Vis henne at du ikke er en "friend with benefit".. Hold avstand en stund, ikke gjør henne tjenester osv.. kansje begynner hun å tenke da, om ikke så hadde det ikke gått uansett.. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Jeg ville rett og slett vært ærlig, i værste fall må du bryte av, slik som du allerede vurderer. Si det som det er, at du har begynt å få følelser for henne og at det eneste som vil funke for deg er å enten avbryte forholdet eller å ta det videre. Det vil garantert føles litt kleint der og da, men på lang sikt vil dere begge kunne se tilbake på det som skjedde og vite at det ble gjort fair and square, uansett om det blir brudd eller forhold. Lenke til kommentar
Caissa Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Jeg tror egentlig noen jenter vil ha i både pose og sekk, og kanskje ville hun skjønt hva hun går glipp av hvis du holder deg vekke fra henne en stund. Du må tenke på deg selv og dine følelser også. 2 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 For jeg er den du veit, sier aldri nei Jeg kommer alltid løpende til deg Du trenger bare knipse og si hei Jeg kommer alltid løpende til deg 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2012 Jeg ville rett og slett vært ærlig, i værste fall må du bryte av, slik som du allerede vurderer. Si det som det er, at du har begynt å få følelser for henne og at det eneste som vil funke for deg er å enten avbryte forholdet eller å ta det videre. Det vil garantert føles litt kleint der og da, men på lang sikt vil dere begge kunne se tilbake på det som skjedde og vite at det ble gjort fair and square, uansett om det blir brudd eller forhold. Ja, jeg har fått tid til å tenke på dette noen dager nå å det virker igrunn som det eneste rette.. Jeg får avvente en liten stund til å se hvordan det utvikler seg, men jeg tror nok at den samtalen må tas etter hvert om det fortsetter slik som det gjør nå. Jeg er vel på en måte blitt litt for gammel for denne "leken" Anonym poster: 6bb2a96775ab47afe924219edf0d709d Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 (endret) Heh, hør her kamerat, du blir aldri for gammel for den leken, du er bare i feil fase i livet. Jeg er 37 og leker den leken så ofte jeg kan, men får fingrene svidd innimellom. Det er nå en gang sånn livet er. I noen faser har man behov for én ting, i andre faser trenger man andre ting. Endret 2. juli 2012 av Leo_ 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Hva venter du på, et mirakel? Enten så dumper du henne til fordel for å finne deg noen som du faktisk kan ha et ordentlig forhold til, ellers så fortsetter du i samme bane som nå. Sannsynligvis føler hun at hun har full kontroll over deg på grunn av dine følelser. I beste fall kommer hun krypende om du dumper hele greia, men om hun ikke gjør det hadde det aldri blitt noe seriøst uansett. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg