Stingah Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Hei Har kjøpt hus sør for Barcelona (el vendrell), og skal ned dit nå snart. Tenkte å dra til en by i kjøreavstand (maks 2-3 timer med bil) og bo på hotell en natt eller to, bare for å gjøre noe "annet" sammen med damen. Er det noen gode tips til byer/områder som er verdt å ta en tur til? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Selv om det er litt lenger (cirka 4 timer med buss/bil) så ligger både Valencia, Madrid og Andorra innenfor dagstur-avstand fra Barcelona. Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2012 Takk for svar Må si at Valencia fristet veldig.. Får sjekke ut litt hoteller her da Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Det er en helt egen atmosfære i Valencia en i noen av de andre spanske byene jeg har vært i. Da jeg var i Valencia bodde jeg i Hôme Backpackers og det er et sted jeg kan anbefale. Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2012 Det høres perfekt ut. Tenkte å ta med dama dit, og da skal vi nok bestille noe som er hakket bedre enn et hostel. Ikke noe vondt om hostellene, men ikke helt hva jeg tenkte når vi skal på romantisk helg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå