Nettvisern Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Spørsmålet er: Hvorfor skal man kjøpe Samsung Galaxy Tab 8,9" med 3G+WiFi 16GB til 4695 kroner, istedenfor Samsung Galaxy Tab 2 10,1" 3G+WiFi 16GB til 3749.-?? Begge er fullpriser hos Elkjøp. Hvorfor koster den "gamle" mer enn den nye? Skulle tro den nye var en forbedret utgave av den gamle, med forbedrede ting!!? 8,9" var for ordens skyld på "søndagstilbud" til 3333 kroner kun 24.06.2012. Lenke til kommentar
Vuzer Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Kansje litt utenfor , men jeg ville pr i dag valgt Asus Infinity. Som du sikkert er klar over er både Galaxy tab 10,1" og 8,9" i sin andre generasjon , dette lister også Elkjøp opp. Men den personen som setter prisene har nok ikke fått dette med seg, eller tatt et glass batteri syre til frokost. Jeg skulle feks kjøpe en Motorola Defy til fadern, og glømte og si + (som er den oppdaterte modellen). Da jeg kom på dette og fortalte ekspeditøren dette fikset han det med en gang til en Defy +. Det var INGEN prisforskjell her. Dvs intetanende kunder, får ofte gammel HW til dyr pris. Untaker er populære dingser som de reklamerer på : Som feks Galaxy SII. Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Nå er søndagstilbudet på nkr 1995,- :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå