imiix3 Skrevet 24. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2012 Noen som har peiling på hvor mye sånn ca denne ville kostet som tattovering? Korsryggen Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 25. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2012 kommer da veldig an på størrelsen. kan vel regne med alt fra 2 - 4 tusen om det er litt size på den Lenke til kommentar
imiix3 Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juni 2012 Det skal være ca samme størrelse som ulvepoter lager, så ca 10 cm høyt? Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 27. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2012 ok, var noe slikt jeg tenkte. Da kan du regne med alt fra 2 - 5 konger, alt etter hvor du tar tattoeringen, og om du trenger å gå dit flere ganger osv! Det beste er vel å stikke til nermeste tatoo studio å snakke med de som jobber der, de skal nok kunne gi deg en ganske nøyaktig pris kan jeg tenke meg Har en egen designet tattoering selv på ryggen, av en engel som jeg har tegnet. Denne går fra korsryggen til skyldrene, å kostet meg nesten 30 000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå